Tamara obchoduje na Instagramu jako Mareš. Má to ale háček! V čem podvádí followery?

Česká veřejnost ji vnímá pouze jako ženu písničkáře Tomáše Kluse (32). S tím se ale Tamara Klusová (30) rozhodla něco udělat. Na svém Instagramu začala podnikat podobně jako třeba moderátor Leoš Mareš (42). Jenže na rozdíl od Mareše Tamara není fér vůči svým followerům. Placenou inzerci totiž neoznačuje jako komerční sdělení.

Zatímco Leoš Mareš na svém Instagramu, kde ho sleduje téměř 700 tisíc lidí, už nějakou tu dobu propaguje Penny Market, Tamara Klusová před časem uzavřela dohodu s online obchodem Rohlik.cz.

Od té doby je její profil na sociální síti plný fotek a instastories, v nichž Klusová odkazuje na produkty výše uvedeného online obchodu. Jednou to jsou roztomilé ponožky, podruhé zase bezlepkové špagety.

Háček je ale v tom, že Klusová se v příspěvcích snaží reklamu na e-shop různými způsoby zaobalit a u fotek, na rozdíl od Mareše a spol., ani oficiálně neuvádí, že jde o placené partnerství. 

Pouze občas do svých hashtagů připíše něco jako #dlouhodobaspoluprace, ale z toho ne každý pochopí, že za podobné příspěvky Klusová dostává opravdu velké peníze.

A další.

Takto Tamara Klusová obchoduje na Instagramu.

Například v jednom z posledních příspěvků ve Stories, kde Tamara propaguje bezlepkovou stravu, se manželka Tomáše Kluse rozpovídala o tom, proč je dobré jíst bezlepkové potraviny, jak lepek škodí lidskému tělu a že bez něj se cítí mnohem lépe. 

Během svého monologu Klusová nenápadně hodí odkaz na výše zmíněný e-shop a na své followery, kterých je více než 130 tisíc, hraje, že zrovna zde tyto produkty nakupuje také.

Spíše než jako instagramová obchodnice působí Klusová díky své taktice jako dobrá víla a odbornice na zdravou výživu, která dává lidem zdarma skvělé tipy na vánoční dárky a zdravou výživu. Skutečnost je ale úplně jiná. 

Tamara Klusová na Instagramu propaguje online supermarket Rohlik.cz

Tamara Klusová na Instagramu propaguje online supermarket Rohlik.cz

Redakce Expresu Tamaru Klusovou kvůli jejímu instagramovému byznysu kontaktovala. Ona se ale odmítla vyjádřit.

Takhle Klusová propaguje výrobky z Rohlik.cz

Takhle Klusová propaguje výrobky z Rohlik.cz. To, že se jedná o placené partnerství, nikde uvedeno není.

Takzvané placené partnerství na Instagramu je u celebrit naprosto běžná věc. 

Leoš Mareš v roce 2016, kdy ještě neměl na Instagramu takovou fanouškovskou základnu, řekl magazínu Forbes, že za jednu fotku dostane třeba i šedesát tisíc korun. 

Jenže právě Mareš, který patří v Česku k největším influencerům na sociálních sítích, dodržuje nepsaná pravidla placeného partnerství a u každého příspěvku, kde propaguje Penny Market, jasně uvádí, že se jedná o propagaci, za niž jistě inkasuje nemalý finanční obnos. 

Leoš Mareš si také vydělává na Instagramu, ale má u fotek jasně uvedeno, že jde...

Leoš Mareš si také vydělává na Instagramu, ale má u fotek jasně uvedeno, že jde o placené partnerství. To Klusová ale nedělá.

Oproti tomu Klusová své followery tak trochu podvádí a tahá je za nos. Hraje na ně divadla typu, že zrovna začala s bezlepkovou stravou, kterou mají nejlepší zrovna na e-shopu, s nímž má uzavřenou spolupráci. K tomu, že jde o placené partnerství, se ale nepřizná.


Ohodnoťte článek
Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 18:17 11. května 2019. Anketa je uzavřena.

  • Trapas
    165
  • Tvl
    23
  • Haha
    18
  • Super
    17
  • Cože
    13
  • Sladký
    11
Komentáře

Mohlo by vás zajímat