Vítězné tažení seriálu Slunečná pokračuje i po letní a koronavirové odmlce. V úterý 8. září ji sledovalo 1,2 milionu diváků starších 15 let, což byl zatím nejlepší výsledek seriálu po prázdninové pauze. Šlo také o nejlepší výsledek večera i celého dne.
Televize Nova vytáhla do boje s konkurencí, na kterou dojela i její vlajková loď Ordinace v růžové zahradě 2, eso, od něhož si hodně slibovala. Bohužel ani Pavlínka z MasterChefa Česko na ostře sledovaný seriál nestačila. Show postupně ztrácí dech, i když úplný propadák to není, o tom žádná.
Soutěž amatérských kuchařů si pro úterní večer zvolilo 718 tisíc diváků, slušně bodovala ve skupině 15 až 54 let, kde dosáhla na podíl 25,5, zatímco Slunečná měla 26,1 procenta.
Minulý týden to přitom vypadalo celkem nerozhodně. Slunečná sice ukrojila nejvíc diváků, bylo jich 996 tisíc, ve skupině 15 až 54 měl navrch MasterChef Česko, skoro o 8 procentních bodů.
Všechno nasvědčuje tomu, že čachry s kuchařskou show se televizi vrátily jako bumerang.
Diváci a fanoušci soutěže se postupně začali ztrácet ve spleti změn a novinek, nastala situace ne nepodobná tomu, když pejsek s kočičkou v legendární pohádce pekli dort a byl z toho jeden velký břichabol. Akorát s tím rozdílem, že v tomto případě odcházíte s bolavou hlavou.
„To si snad děláte legraci. Jestli je to pravda, přijdete o dost diváků, kteří už se nemusejí vrátit,“ komentovala novácké programové veletoče a novinky v dramaturgii MasterChefa Česko jedna z divaček.
Skoro se chce říct: Dovařit a spát! I ti, kdo tuhle řadu MasterChefa Česko nijak zvlášť nesledují, musejí nabýt dojmu, že show běží v televizi už dva roky, ne-li déle.
Fotogalerie |