Úterý 19. března 2024, svátek má Josef

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Nespokojené čtenářky: Slováková mi stále dluží plavky a nekomunikuje! Její e-shop jsme testovali

    Expresu se nově ozvaly čtenářky, které si od Nely Slovákové (30) objednaly nejenom roušky, ale také například plavky, na nichž Nela postavila svůj byznys. Jedna z žen prý za zboží zaplatila v lednu, dodnes se ale jednodílných plavek nedočkala. Všechny zákaznice e-shopu Slovákové se shodují na jednom: Nela s námi vůbec nekomunikuje!

    Na sociálních sítích před časem vznikla stránka, kde nespokojené zákaznice bez obalu komentují zboží a praktiky e-shopu Nely Slovákové. 

    Brněnská podnikatelka a účastnice reality show Hotel Paradise dostává největší sodu za roušky, které prodává za skoro tři stovky. Podle mnohých zákaznic se jedná o nekvalitní zboží. Mnoho žen, které si u Nely objednaly, se roušek nedočkalo.

    Stížnosti na kvalitu a komunikaci

    Po uveřejnění článku s reakcemi nespokojených zákaznic se redakci Expres.cz ozvalo několik dalších žen, které se chtěly svěřit se svým příběhem. Všechny spojuje to, že v minulosti nakoupily u Nely Slovákové a teď toho litují. Některé z nich zvažují, že na influencerku podají trestní oznámení.

    Jako první se Expresu ozvala paní, která si u Nely Slovákové koncem ledna zakoupila jednodílné plavky a dodnes (26. března) je neobdržela.

    „Dne 27. ledna 2020 jsem si od ní objednala body, které jsem obratem zaplatila a které jsem dosud neobdržela! Na e-maily nereaguje, telefon je nedostupný nebo úplně vypnutý,“ svěřila se nám žena, která si přála zůstat v anonymitě. „Celou záležitost mám v úmyslu předat na Českou obchodní inspekci a následně podat podnět k prošetření i na Finanční úřad ČR, jelikož paní Slováková ani neposkytuje doklad o zaplacení. Takové jednání lidem, jako je ona, nesmí projít,“ dodala nespokojená zákaznice.

    Na sociálních sítích se v současné době vyskytují snímky zmíněných plavek z e-shopu Nely Slovákové. Zákaznice, které se plavek dočkaly, si stěžují na to, že jsou nekvalitní, například pouští barvu už po jednom vyprání.

    Zdaleka největší kritika ale míří na již zmíněné roušky. 

    „I já naletěla a objednala jsem si roušky od Nely pro mě a moji rodinu. Čtrnáctého března jsem zaplatila skoro tři tisíce korun za deset kusů. Sedmnáctého března mi přišel e-mail, že peníze přišly, a doteď roušku nemám. Telefon nezvedá a na zprávy nereaguje. Na svůj Instagram dává jen ty, kteří její roušky chválí. Jinak nikomu neodpovídá,“ řekla nám jistá paní Ivánková, která jako důkaz přiložila e-maily o stavu objednávky.

    Expresu se ozvala také Lucie K. z Plzně, která si od Nely v minulosti koupila troje plavky, parfém a sukni. Patřila tedy mezi spokojené zákaznice. Pak si ale objednala šest roušek a její názor se změnil. Praktiky Nelina e-shopu Lucii přijdou přinejmenším zvláštní. Na potvrzení o zaplacení zboží čekala téměř týden!

    „Následně jsem měla vyčkat na poslední krok a ten se učinil 25. března, objednávka byla odeslána na moji adresu. V e-mailu byla i faktura. Co mě zarazilo, bylo číslo účtu, na které byla platba provedená. Na faktuře bylo číslo XX, ale já platbu platila na úplně jiný účet XY. Všimla jsem si také, že číslo objednávky zůstalo stejné, jen na jeho konci přibylo pět číslic, tak nevím, co je to za systém,“ svěřila se Lucie.

    „K plavkám jsem fakturu nikdy nedostala. Plavky neodpovídají té skvělé kvalitě, jak Nela zmiňuje, a parfém, který má držet celý den, za pár hodin necítím,“ dodává zákaznice.

    „Po tolika dnech jsem se rozhodla, že nadále Nelu podporovat nebudu. Nelíbí se mi její přístup. Začíná mi být celá situace divná,“ říká na závěr Lucie, která zpočátku Nele fandila.

    U Nely Slovákové si roušky v hodnotě tisíc korun objednala také maminka Hanka T., která má doma vážně nemocné dítě. Nemá prý ani roušky, ani vrácené peníze.

    „Patnáctého března jsem objednala a zaplatila roušky. Devatenáctého března přišel e-mail, že platbu přijali. Jsem maminka, která má doma vážně nemocné dítě, můj manžel bohužel uvázl v zahraničí, takže jsem na dceru sama a potřebuji ji chránit. Jednadvacátého března jsem to už nevydržela a napsala e-mail, že objednávku stornuji. Žádná odezva. Psala jsem na různé e-maily, asi osmkrát jsem jí  psala na Instagram a nic. Čtyřiadvacátého března mi přišel e-mail, že objednávku odesílají. Nikdo mi nepředal číslo zásilky a ani mě vůbec nekontaktovala přepravní společnost,“ řekla nám paní Toufarová.

    „Nemám roušky ani peníze, jsem maminka, která nemá peněz nazbyt a věřila jsem jí. Věřila jsem, že nám opravdu chce prodat kvalitní věc. V neděli jsem na Instagramu narazila na kauzu ohledně roušek. Když jsem zjistila, že nejsem jediná, začala jsem se víc a víc bát,“ dodává čtenářka Expresu.

    „Snad mi peníze vrátí, protože pro mě je tisíc korun dost, nemohu si dovolit vyhazovat peníze z okna. Pokud platbu neobdržím do konce března, půjdu na policii podat trestní oznámení,“ dodává paní Toufarová.

    Před dvěma lety jsme její e-shop testovali

    Redaktoři Expresu se stejně jako výše zmíněné zákaznice snažili s Nelou Slovákovou spojit. Snaha byla ale marná. Vlivná instagramerka na zprávy zatím nereaguje.

    „Moje roušky vás skutečně ochrání, nebudu to dělat zadarmo, mám v tom svoje peníze. Nejsem hyena, to vy,“ vzkázala svým kritikům na Instagramu Nela.

    My jsme před dvěma lety e-shop Nely Slovákové otestovali a srovnali jsme ho s obchodem Agáty Prachařové a Veroniky Kopřivové, Slovákové vyšel jako nejlepší a brněnská podnikatelka tehdy bez problémů komunikovala. Naším záměrem bylo objednat si dvoje plavky a oboje vrátit, abychom prověřili, jak u Nely fungují zákonné postupy.

    Nyní se o byznys Nely Slovákové začne zajímat Česká obchodní inspekce, která v minulých dnech dostala mnoho podnětů na kontrolu právě od nespokojených zákaznic.

    „Zaznamenali jsme v této době řadu podnětů na kontrolu prodejců roušek a dalších ochranných prostředků. Nahlášených firem je v tuto chvíli skutečně celá řada a všechny budeme v rámci našich kompetencí prověřovat,“ slíbil mluvčí České obchodní inspekce (ČOI) Jiří Fröhlich. 

    Podle Fröhlicha může být výsledek řízení znám až za několik měsíců. Obě strany mají ze zákona třicet dní na vyjádření.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 12:51 neděle 2. srpna 2020. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      101
    • Super
      51
    • Haha
      51
    • Sladký
      44
    • Cože
      40
    • Tvl
      39
    Vybrali jsme pro vás

    VIDEO: Střílej po mně! Kameraman natočil téměř celý útok v centru Prahy

    Premium Ve čtvrtek zemřelo rukou střelce Davida K. 14 obětí, 25 lidí je zraněných, z toho deset lidí těžce. Jedním z prvních na...

    Máma ji dala do pasťáku, je na pervitinu a šlape. Elišku čekají Vánoce na ulici

    Premium Noční Smíchov. Na zádech růžový batoh, v ruce svítící balónek, vánoční LED svíčky na baterky kolem krku. Vypadá na...

    Test světlých lahvových ležáků: I dobré pivo zestárne v obchodě mnohem rychleji

    Premium Ležáky z hypermarketů zklamaly. Jestli si chcete pochutnat, běžte do hospody. Sudová piva totiž dopadla před časem...