Pondělí 24. června 2024, svátek má Jan
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Romana ze Svatby se už ani nesnaží. Zbyly jí tragické reklamy, prádlo předvádí ve špinavém bytě

    Romana Boukalová už se ani nesnaží, kreativita je na nule. | foto: Instagram

    Romana Boukalová ze Svatby na první pohled plánovala vytěžit ze své influencerské kariéry co nejvíce. Teď to ale vypadá, jako by ji její nové poslání omrzelo. Reklamy na spodní prádlo fotí třeba tím stylem, že si v rychlosti vyhrne mikinu a vycvakne se v neuklizeném bytě. K tomu připojí slevový kód a je hotovo. Možná by si měla uvědomit, že firmám takové reklamy spíše zákazníky odeženou a společnosti si příště rozmyslí, s kým další spolupráci navážou. Tohle je už vážně spíše antireklama.

    Romana Boukalová se po konci Svatby na první pohled pustila do vod influencerství. A brala nekompromisně snad každou nabídku, co jí přišla pod ruce. Jak jinak vysvětlit ty naprosto nepochopitelné reklamy na no name e-shopy s oblečením kdovíodkud, na levnou kosmetiku nebo kreativní propagaci kuřítek přímo ze záchodu? Je možné, že chvilku tento byznys Romaně skutečně jel, teď ale její Instagram vypadá, jako by na něj reklamy na tyhle produkty vkládala spíše jen z povinnosti. A to je další tragédie.

    Firmy by mohly více přemýšlet nad tím, s kým budou spolupráce navazovat. Na modelu Boukalové se jasně ukazuje příklad tzv. antireklamy. Tedy reklamy tak okaté a odpudivé, že potenciálního zákazníka spíše od koupě odradí. Dosud se například snažila Boukalová propagovat sexy prádlo téměř bezejmenné značky alespoň v nějakých lehce žhavých pózách. Teď se na férovku vystavila tak, že si vyhrnula teplákovku, vycvakla narychlo selfíčko a přidala k tomu popisek v podobě šťavnatého slevového kódu.

    Nepořádek v pokoji Boukalová samozřejmě neuklidila a ještě si „na prasáka“ nechala na tlapkách ponožky.

    Když si ale žena kupuje prádlo, chce se zahalit do fantazie o tom, že když si kalhotky s podprsenkou od nejmenované značky koupí, bude krásná, neodolatelná a stane se zdrojem nepoznaných možností a rozkoší pro muže, který bude tak výjimečný, že prádlo spatří a následně svlékne, ideálně zuby.

    Z téhle reklamy sálá na zákazníky spíše obava o hygienu a možná jim proběhne hlavou i myšlenka, zda v tomhle setu prádla budou vypadat taky tak lacině. Případně si ještě vygooglí, kde koupit čípky na infekce. Pocitově.

    Romana Boukalová s Martinem

    Zkrátka to vypadá, jako by Boukalovou Instagram už ani nebavil a bylo jí vlastně jedno, co a jak propaguje. Možná to má co do činění i s jejím novým partnerem, jímž má být jakýsi Martin. Sama Boukalová si přitom na chlapy na sítích pravidelně stěžuje, je tedy možné, že u nich panuje stejná Itálie jako kdysi s Jardou...

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 18:30 úterý 6. září 2022. Anketa je uzavřena.

    • Haha
      55
    • Trapas
      29
    • Tvl
      21
    • Super
      11
    • Cože
      8
    • Sladký
      5