Právě na tyto časy v pořadu The Project zavzpomínal britský fotograf Arthur Edwards, který proslul focením královské rodiny. Za svou kariéru pořídil i několik ikonických snímků prince Harryho, s nímž se dokonce přátelil.
„Harry byl někým výjimečným a bylo mi potěšením s ním pracovat. Jenže pak najednou potkal Meghan a obrátil o 180 stupňů,“ posteskl si mistr fotografického řemesla.
Právě novináři změnu osobnosti vévody ze Sussexu pocítili nejvíce. Když byl mladý, plazil na ně jazyk, jako dospělý muž se s mnohými přátelil. Aby také ne, noviny ho coby jednoho z nejoblíbenějších členů královské rodiny milovaly.
„Měl ve zvyku na konci nejrůznějších královských tripů brát novináře do hospody, všichni jsme s ním popíjeli a všemu se společně smáli. On pak zaplatil účet,“ vzpomíná Edwards.
„Ale teď, když čtu jeho knihu Spare, jsou najednou média zlá monstra. Přemýšlím, kdy k té změně došlo, a mohlo k ní dojít jedině poté, co se oženil s Meghan,“ dodává smutně muž, který prince fotil už jako malého chlapečka s princeznou Dianou.
Nejen kniha Spare je plná nejrůznějších útoků na média. Též v loňském dokumentu Harryho a Meghan, který natočili s Netflixem, se většina pasáží věnuje obviňování novinářů z toho, jak jim zničili život.
Dvojice přitom použila několik manipulací a nepravd. „Hrozivé“ chování novinářů demonstrovali například fotkou obrovského seskupení fotografů, jež ale pochází z premiéry Harryho Pottera.
Fotogalerie |