Čtvrtek 29. září 2022, svátek má Michal
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Speed
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Burešová poráží Forejta i z mateřské: Sledujete MasterChefa, nebo Souboj? Mnozí prý radši Zoo

    Eva Burešová a Přemek Forejt se hledali, až se našli. | foto: Instagram měsíčníku Marianne

    Poškodila spolupráce se značkou McDonald’s Přemku Forejtovi (35) reputaci? Pořad MasterChef zatím hlásí slušnou sledovanost, stejně jako kuchařův profil na Instagramu. S přehledem ho ale poráží partnerka Eva Burešová (29), která za stejnou dobu jako Forejt získala na sociálních sítích více než dvakrát tolik fanoušků, „její“ seriál Zoo pak byl nejsledovanější. Čísla mluví jasně, jak lidé vidí šéfkuchaře restaurace Entrée, je zřejmé z recenzí na jeho podnik.

    Nejeden fanoušek si kladl otázku, zda spolupráce Přemka Forejta se společností McDonald’s nezasáhne do sledovanosti pořadů MasterChef či Souboj na talíři. Zdá se, že zatím neublížila kontroverzní reklama ani samotnému Forejtovi, jehož vzali na milost i lidé na Instagramu. To ale nic nemění na tom, že ho partnerka Eva Burešová dokáže zastínit i z mateřské. Jak?

    Známý kuchař se sledujících na sociálních sítích zeptal, zda raději sledují pořad MasterChef, nebo Souboj na talíři. Zatímco většina oddaně psala, že sledují oba pořady, našli se i tací, kteří si rýpli, že po kauze Mekáč nesledují už ani jeden. Další zaperlili s tím, že se raději podívají na Evu Burešovou v seriálu Zoo.

    Eva táhne i na mateřské. Podle webu Mediaguru vedl ve sledovanosti vybraných pořadů po 20. hodině primácký pořad Zoo, MasterChef se umístil na druhém místě. Souboj na talíři na místě čtvrtém.

    Data jsou stažena k úterý 30. srpna 2022, kdy se stal pořad Zoo nejsledovanějším, a to s počtem více než 1 milion diváků nad 15 let, MasterChef měl ve stejné kategorii asi o půlku méně.

    Jak celá kauza poznamenala profily na Instagramu nejsledovanějšího českého páru?

    Zatímco podle webu Modash zaznamenal Forejt od února, kdy oznámil svou spolupráci s firmou McDonald’s, na Instagramu strmý růst ve sledujících, od května až po červenec naopak sledující ztrácel. Nyní mu opět naběhli. Z únorových 321 tisíc má dnes 342 tisíc sledujících.

    Některým se po kauze s firmou McDonald’s zhnusil.

    Evě Burešové podle stejného zdroje sledovanost nikdy neklesla, naopak zatímco v únoru měla mít 441 tisíc sledujících, teď se pyšní krásným počtem 490 tisíc. Zisk tak zaznamenala ještě větší než Forejt. Tomu přibylo 21 tisíc sledujících, jí skoro 50 tisíc.

    Jak to jen ta Eva dělá? Zdá se, že by se Přemek mohl rozkrájet i do šesti pořadů a ona bude vždycky o kousek napřed.

    Fotogalerie

    O čem sní tvůj e-mail?

    Šéfredaktor pro tebe každý čtvrtek vybere ty největší pecky a kauzy, které ti nesmí uniknout

    Sověti ozářili Richarda Nixona radioaktivitou. Jeho agenti to zastavili trikem

    Premium Při návštěvě v Sovětském svazu Richard Nixon sice přátelsky hovořil se sovětským vůdcem Nikitou Chruščovem v takzvané...

    Test kočičích kapsiček. I z krmiva za deset korun může zvíře dostat vše

    Premium Kočky nám sice někdy připadají mlsné, ale ony jen v miskách hledají to, co jejich tělu prospívá nejvíc: maso plné...

    Extra steh po porodu navíc? Rodičky děsí ponižující husband stitch

    Premium Přivést dítě na svět znamená pro většinu žen prožít si mnoho vypjatých chvil. Vyrovnat se s průběhem porodu nemusí být...

    Komentáře

    Mohlo by vás zajímat

    Vezmeme vás na titulní stranu
    Čtvrtek 29. září 2022, svátek má Michal
    • schránka
    • Přihlásit Můj účet
    EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Speed
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz