Nejeden fanoušek si kladl otázku, zda spolupráce Přemka Forejta se společností McDonald’s nezasáhne do sledovanosti pořadů MasterChef či Souboj na talíři. Zdá se, že zatím neublížila kontroverzní reklama ani samotnému Forejtovi, jehož vzali na milost i lidé na Instagramu. To ale nic nemění na tom, že ho partnerka Eva Burešová dokáže zastínit i z mateřské. Jak?
Známý kuchař se sledujících na sociálních sítích zeptal, zda raději sledují pořad MasterChef, nebo Souboj na talíři. Zatímco většina oddaně psala, že sledují oba pořady, našli se i tací, kteří si rýpli, že po kauze Mekáč nesledují už ani jeden. Další zaperlili s tím, že se raději podívají na Evu Burešovou v seriálu Zoo.
Eva táhne i na mateřské. Podle webu Mediaguru vedl ve sledovanosti vybraných pořadů po 20. hodině primácký pořad Zoo, MasterChef se umístil na druhém místě. Souboj na talíři na místě čtvrtém.
Data jsou stažena k úterý 30. srpna 2022, kdy se stal pořad Zoo nejsledovanějším, a to s počtem více než 1 milion diváků nad 15 let, MasterChef měl ve stejné kategorii asi o půlku méně.
Jak celá kauza poznamenala profily na Instagramu nejsledovanějšího českého páru?
Zatímco podle webu Modash zaznamenal Forejt od února, kdy oznámil svou spolupráci s firmou McDonald’s, na Instagramu strmý růst ve sledujících, od května až po červenec naopak sledující ztrácel. Nyní mu opět naběhli. Z únorových 321 tisíc má dnes 342 tisíc sledujících.
Evě Burešové podle stejného zdroje sledovanost nikdy neklesla, naopak zatímco v únoru měla mít 441 tisíc sledujících, teď se pyšní krásným počtem 490 tisíc. Zisk tak zaznamenala ještě větší než Forejt. Tomu přibylo 21 tisíc sledujících, jí skoro 50 tisíc.
Jak to jen ta Eva dělá? Zdá se, že by se Přemek mohl rozkrájet i do šesti pořadů a ona bude vždycky o kousek napřed.
Fotogalerie |