jít naiDNES.cz

Policie Modrava se vrátila ve velkém stylu: 5 přísad, které z ní dělají kata konkurence

Další, podle tvůrců prý poslední, řadu Policie Modrava vyhlížela konkurence s velkým napětím. Aby ne, seriál patří k nejúspěšnějším projektům, co se sledovanosti týče. Trumfne dokonce i nejexponovanější hokejové zápasy, a to je co říct. Boduje i třetí řada. První díl si nenechaly ujít bezmála dva miliony diváků, a to je na začátek školního roku velmi slušné skóre. Co z něj dělá takový hit?
Lukáš Vltavský Expres.cz
  12:07
1/4

1.Kouzelné exteriéry

Je to drahé, je to technicky náročné, ale na diváky to funguje dokonale. Vhodně vybrané exteriéry dělají hodně, o čemž svědčí i úspěch Policie Modrava, která diváky zve na Šumavu. Už tak oblíbený kout Česka se stal hitem.

„Pro Šumavu to bylo velmi dobré PR. Lidé chtějí vidět přírodní scenérie, které byly v záběrech seriálu. Zájem o náš hotel je letos lepší o minimálně deset procent,“ nechal se před časem slyšet ředitel Parkhotelu Šumavské bylinné lázně v Kašperských Horách Jaroslav Fischer.

„Perfektní relax v místech, kde se točil seriál Policie Modrava. Podívejte se k překrásným šumavským jezerům a navštivte místa, která znáte z oblíbeného seriálu,“ uváděl na svých stránkách hotel Vintíř v Hartmanicích.

Komentáře

Mohlo by vás zajímat