Nový projekt Nikol Leitgeb je propadák! Teď se brání, na dětech prý vydělávat nechce

Nikol Leitgeb založila vlastní nadační fond.

Nikol Leitgeb založila vlastní nadační fond. | foto: Instagram

Novému projektu Nikol Leitgeb se evidentně nedaří tak, jak si představovala. Lidé ji kritizují za to, že chce vydělávat na střípcích z rodinného života a na dětech, to podle ní není pravda. Prý se jedná zkrátka o receptář. Na dětech vydělávat nehodlá, podle ní se budou objevovat jen ve videích, které se jich budou týkat.

Nikol Leitgeb (37) donedávna patřila mezi nejoblíbenější české tvůrce na sociálních sítích. To se však společně s konfliktem 3v1 začalo postupně měnit, za což si může především ona sama. Teď ke kritice přispěl i jejich rodinný placený kanál.

S velkou pompou Leitgeb na konci týdne oznámila, že si společně s manželem a dětmi zakládá placený kanál o rodinném životě. Pojmenovali ho „Takový to naše“ a hodlají tam sdílet střípky ze zvelebování domu a zahrady. Jednoduše by mělo jít o něco jako receptář prima nápadů.

Jenže přetvoření oblíbeného pořadu čím dál tím méně oblíbenou influencerkou evidentně příliš dobrý nápad nebyl. Ač na platformě Forendors, kde za speciální a originální obsah Leitgeb nechává fanoušky platit dvě stě korun měsíčně, není viditelný počet měsíčních předplatitelů, s největší pravděpodobností jich moc nebude. U dosud nahraných příspěvků je totiž v průměru nula reakcí.

Některým lidem navíc vadí, že jsou její děti součástí jejího podnikání. Sice ano, ona jejich zákonný zástupce sice je, ale takzvaný sharenting a jeho hrozby je téma, které se skloňuje čím dál tím více.

Leitgeb se částečně ke kritice vyjádřila. Prý jde opravdu o receptář a pokud bude rozebírat téma, které se týká dětí, tak tam děti zkrátka budou. „Četla jsem nějaké reakce, že chceme prodávat střípky z našeho života. Tak to není, je to opravdu o těch tématech. Pokud to bude téma o dětech, tak tam děti zkrátka budou. Pokud tam proběhne nějaké dítě, natáčení se samozřejmě nestopuje,“ vysvětlila na Instagramu.

„Nám přišlo, že tady takový pořad a obsah chybí. Spousta mladých lidí se stěhuje na vesnice a vrací se k těm zahradám,“ pokračovala. Prozradila také, že mělo jít původně o pořad do televize, nicméně se s partnerem pár týdnů před natáčením lekli. Prý chtěli zůstat ve vlastním prostředí, které mají rádi a nechtěli natáčet u cizích lidí. Zkrátka a dobře, asi jí přišlo jako lepší nápad vybírat od fanoušků dvě stovky za měsíc, aby jim ukázala, jak si staví kurník.

Lidé začali Leitgeb kritizovat nejen za to, že je její nápad naprosto bizarní a nesmyslný, ale i za kvalitu daných videí. Vadí jim i například zvuk, který je bezesporu jedním z těch důležitých faktorů u audiovizuálního obsahu, koneckonců slovo zvuk a audio je v podstatě to stejné. Na tuto kritiku ovšem nijak nereagovala.

Fotogalerie

Ohodnoťte článek
Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 9:03 sobota 16. listopadu 2024. Anketa je uzavřena.

  • 25
  • 5
  • 4
  • 3
  • 3
  • 0