„Ovšem tento merch je naprosto dokonalý. Děkujeme Zootu,“ pochvalují si Denisa a Natálie Grossovy, které se od hlavy až k patě oblékly v McDonald’s.
Ten poté, co „ulovil“ Přemka Forejta, rozjíždí masivní marketingovou kampaň, která čítá nejen ponožky, mikiny a další slušivé kousky nesoucí jméno známého řetězce, ale právě také influencery.
Není pochyb o tom, že za úspěchem sester Grossových stojí jejich ambiciózní maminka Šárka. Bez její vydatné podpory a pomoci by se mladé dámy těžko dostaly tak daleko.
Zlí jazykové jim sice mohou vyčítat místa a akce, na kterých se objevují, i to, že vypadají jako „staré mladé“, nelze jim ale upřít, že jsou vidět. A to dost často a na velmi různorodých místech a večírcích.
Což o to, na párty v klubu Duplex, kam vyrazila Denisa, tam by je člověk ještě očekával, na svatbě Karlose Vémoly už ale méně. Zvláště když mladší Natálie na veselce navíc vystupovala coby VIP host.
Kolem muzikálové hvězdičky je poslední dobou vůbec živo. Vědět o sobě dala vědět i „vztahem“ s influencerem Adamem Kajumim. Nakolik jde „jen“ o přátelství, marketingový tah, nebo skutečnou lásku, se teprve ukáže, prodat se ale dcera expremiéra Stanislava Grosse opravdu umí.
Škola maminky Šárky a její nezdolná snaha o to, aby dcery byly vidět a měly se dobře, nese své ovoce, kterého se urodilo sakra hodně! Kdo by to byl řekl, že to bývalá servírka z kantýny Poslanecké sněmovny dotáhne tak daleko a náramně zaopatří i své dcery...
Fotogalerie |