Humus, zuří lidé. Do kampaně na Mekáč se zapojil už i Mirai. Láká na zázrak, dostanete hranolky

České celebrity začaly masově propagovat řetězec s rychlým občerstvením McDonald’s. Podle Přemka Forejta (35) jsou hranolky z Polska jasnou volbou, neboť tam skvěle prší a solí se normální solí, a ne tou posypovou. Natálie a Denisa Grossovy zase nosí kabelky v podobě pytlíků, do kterých balí McDonald’s svoje meníčka a jež nám životní prostředí zrovna neosvěžují. Teď svoje super speciální menu představil i Mirai Navrátil (29). Ten ho doporučuje minimálně jedenkrát denně, neboť když nemůžeš, tak přiber víc, a hlavně bude k dostání jen po dobu jednoho měsíce. A co ten super výtvor obsahuje? Obyčejný hamburger Big Mac a hranolky.

Začalo to Přemkem Forejtem, špičkovým šéfkuchařem pětihvězdičkové restaurace, který náhle ohlásil, že bude kontrolovat kvalitu fast foodu McDonald’s. Jasně, jenže jaká kontrola, když se jedná o placenou spolupráci a reklamu, vysmáli se mu prakticky hned fanoušci, kteří spojení kuchařské špičky a lidového Mekáče brali jako jasný důkaz toho, že jeho hvězda klesá a že pro peníze udělá všechno.

To jsme ještě netušili, nakolik český McDonald’s kampaně s celebritami rozjede, a hlavně nakolik nevkusně.

Kromě Forejtova slavného výroku o tom, že polské hranolky jsou lepší než ty české, neboť u našich sousedů více prší, přišla na řadu nová kolekce oblečení, které McDonald’s nafotil ve spolupráci se značkou Zoot. Do té oblékli třeba profesionální celebrity a oblíbenou sesterskou dvojici Natálii a Denisu Grossovy, které se svým fanouškům předvedly v ponožkách s hranolky nebo kabelkou ve tvaru pytlíku na meníčko z McDonald’s.

Vlna bizarnosti tímto art počinem ale nekončí a kromě zapojení influencerů a jejich využití do svých nových kampaní se rozhodl McDonald’s i pro vykopnutí speciálního Mirai menu. To je k sehnání jen pouhý měsíc, a jak už název napovídá, vzniklo ve spolupráci se skupinou Mirai.

McDonald’s rozjel masivní marketingovou kampaň. Angažoval dokonce i sestry Natálii a Denisu Grossovy.

Čekali jsme, že bude obsahovat nový druh hamburgeru, že bude propagovat novou letní limitku nebo půjde o netradičně sestavené meníčko, třeba kreativní kombinaci novinek za výhodnou cenu.

Výsledkem „zázračné“ spolupráce je ovšem obyčejný hamburger Big Mac s hranolky, zmrzlina a kuřecí nugetky.

Speciální menu? Hambáč s hranolkama. Fakt objev.
Prý dostupné jen měsíc. Big Mac s hranolkami je dle nás v McDonald’s po celý...

Ty jsou, pokud se nepleteme, v McDonald’s k dispozici po celý rok, jen snad nenesou název „Mirai menu,“ nýbrž „Dám si jedny nugetky, Big Mac a hranolky, k tomu zmrzlinu a kolu, díky“.

Jde tak jen o výběr toho, co už restaurace s rychlým občerstvením nabízí.

Kampaň s přehršlí celebrit se s úspěchem nesetkává ani na sociálních sítích, kde známé tváře čelí útokům na to, že se značkou svoje tváře spojily.

Celebrití reklamy na Mekáč? Lidé toho mají už dost.

„Humus,“ zuří lidé a píší, že se jim nelíbí ani způsob reklamy, ani to, že jejich vzory podporují společnosti tohoto typu.

„Je to nezdravé, vůbec to nepomáhá životnímu prostředí a vaší image taky ne. Zaprodáváte se. Když nemůžeš, tak přiber víc, že,“ shrnula jedna z fanynek. A nutno dodat, že celkem trefně.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 11:03 úterý 6. prosince 2022. Anketa je uzavřena.

  • 116
  • 30
  • 20
  • 15
  • 8
  • 2