Pavlína jako první vchází do kuchyně, kamera ji zabírá, i když není důvod, nic neříká a neřeší se nic kolem jejího výtvoru. Během prvních asi pěti minut pořadu má sama Pavlína tři vlastní medailonky, zatímco jiní soutěžící sotva stihli říct ahoj. Takový dojem měl divák středečního dílu MasterChefa.
I kdyby o Pavlíně do té doby nikdo neslyšel, začal by se hned pídit, zda nejde o Pavlínčinu show a zbytek nejsou jenom komparzisté. Když partičce amatérských kuchařů Radek Kašpárek zkrátil čas o patnáct minut, v záběru byla zase fňukna Pavlínka a hned nato měla zase vlastní medailonek.
To, že kamera Pavlínku miluje a střihač zase protežuje, bylo nejviditelnější ve chvíli, kdy Pavlína měla vařit spolu s Viki. Kdyby to bylo na Pavlíně, Radek Kašpárek by ji zviklal a ona by nikdy nesmíchala holuba a kopr dohromady. Viki si však pevně stála za svým receptem.
Když kuchařky nesly svůj výtvor před porotu, medailonek měla zase Pavlína. A aby dovršili Pavlínino protežování, Jan Punčochář při svém hodnocení mluvil jenom k ní, přestože šlo o Vikin nápad a pokrm připravovaly obě společně.
Zatímco Pavlínka byla pochválena, Viki nikdo z porotců nezmínil. A pokud ano, střihač to tam zapomněl dát.
A na Pavlínku se nezapomnělo ani při druhé výzvě.
Jako jediná měla na začátku medailonek, aby divákům sdělila, že nerada peče podle českých receptů. Když porotci oznamovali, že přichází Lukáš Skála, zase nechyběl záběr na Pavlínu a hned nato následoval další medailonek.
Sečteno a podtrženo, Pavlínky je v MasterChefovi moc. Nutno ale říct, že za to, jak se pořad ve střižně sestříhá, nezodpovídá ona, ale režisér a dramaturgie pořadu, kteří si někdy na začátku museli říct, že se kvůli sledovanosti zaměří právě na ni.
Sama Pavlína je svým způsobem obětí sledovanosti a záměru dramaturgie, právě kvůli tomu jim aktuálně chodí tisíce nenávistných zpráv.
Fotogalerie |