Doležalová vzkazuje influencerům: Končím spolupráce! Rýt bude do těch, co v nich pokračují

Marie Doležalová (34) se rozhodla, že končí všechny instagramové spolupráce. Herečka už v minulosti čelila několika kauzám, v nichž svými výroky pohoršila nejen celebrity, ale i fanoušky. V poslední době dělala reklamy hlavně na jogurty, dětské přesnídávky a ovesnou kaši. S tím teď končí a vzkazuje, že začne rýt do influencerů, kteří v tom pokračují. Marie navíc přiznala, že si plánuje Instagram dokonce úplně zrušit.

Marie Doležalová si dala s novým rokem i pořádné předsevzetí. Rozhodla se, že končí s Instagramem. Mazat si ho ale nebude teď, ale až za rok.

„Takhle sociální síť nás fakt přesvědčila, že je potřeba sdílet intimní věci. Popravdě jí dávám poslední rok. Buď najdu způsob, jak ji ještě lépe využít, nebo se odpojím. Pro začátek končím se spolupracemi. A pak? Budu si moci dovolit rýt do zlozvyků influencerů. Co dál? Naházím sem časem těch aspoň deset článků o špatných matkách. No a pak uvidíme,“ napsala na sociální sítě Marie.

V minulosti uzavřela spoustu spoluprací, což fanouškům moc po chuti nebylo. Poté, co skončilo natáčení Comebacku, se herečka veřejně vyjádřila v tom smyslu, že už se podruhé komerci nezaprodá. Jenže pak přišla reklama s Markem Taclíkem (48) na banku a Instagram plný reklam na ovesné jogurty, drogerii nebo dětské přesnídávky.

Lidé v komentářích Mariin konec spoluprací kvitují s povděkem. Reklamy jim prý přišly neupřímné a křečovité. V komentářích se pak Marie snažila svůj výběr firem, jejichž produkty propagovala, ještě bránit.

„Nekončím spolupráce, protože se mnou nesouzněly. Vybírala jsem si už před tímhle rozhodnutím jenom ty, co byly srdcovky,“ oponovala Marie, která zároveň přiznala, že třeba drogerie DM si začala diktovat, co má být obsahem sponzorovaných příspěvků.

Marie se vyjádřila, že už si dále nechce hrát na „hodnou holčičku,“ kterou si budovala jako svoji image.

„Pokušení stavět obraz milé bezchybné Marušky je velké,“ přiznala.

Marie tak nejspíše začne střílet do vlastních řad, a zatímco teď už se spolupracím bude vyhýbat, bude naopak mluvit o tom, jak dělají reklamy všichni ostatní okolo. Z Instagramu se totiž stal leták jako z Lidlu.

Možná že Marie ukončila spolupráce i z jiného důvodu...

Minulý rok čelila několika kauzám, kdy si svými výroky vysloužila od českých celebrit i fanoušků pěknou sodu. Tvrdila například, že muži jsou lepší než ženy, čímž pobouřila spoustu žen.

Také je možné, že se zkrátka nenaskytlo nic lepšího než reklamy na jogurt... Už v minulosti Marie přiznala, že chtěla spolupracovat s firmou, která prodává luxusní keramické grily. Ta ovšem spolupráci odmítla s tím, že není vhodná pro Mariino publikum, jež je poněkud skromnější. 

Není pak divu, že se Marie vrhá jiným směrem, který jí snad bude bližší a bude působit autentičtěji.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 14:11 čtvrtek 5. května 2022. Anketa je uzavřena.

  • 37
  • 20
  • 18
  • 9
  • 5
  • 2