Není merch jako merch, někdo do prodávání produktů pod vlastní značkou vpluje s nápadem, vtipem a originalitou, jiný se vrhne dělat nekvalitní trička a hrnky, jen aby alespoň něco měl. Pak to také podle toho vypadá. A tak vám přinášíme přehled těch nejhorších merchů influencerů a celebrit a doufáme, že nám dáte do komentářů vědět, kdo má nejhorší merch podle vás.
Od skupiny Kryštof si můžete koupit třeba propisku, klíčenku, magnetku nebo placku. Kromě toho vás možná potěší odznáček či gumový náramek. A my už toho máme dost, tohle je sice levné, ale čekali bychom to od nějaké neznámé a podprůměrné kapely. Merch se dá dělat i kvalitně, esteticky a vkusně, mrkněte k Ewě Farné (28)!
U ní by se ostatně mohl inspirovat i Marek Ztracený (36), který je na tom s kreativitou podobně, navíc si u něj ještě můžete koupit plastový kelímek. Takovýmto pokusům o rádoby merch by mělo odzvonit, fanoušci si přejí něco, co je s jejich idoly spojeno a má to nápad a dá se to nějak využít.
Nápadům meze neklade třeba takový Karlos Terminátor Vémola (36), jehož e-shop už se ale na druhou stranu začíná podobat modlitebně. Můžete si vybavit skoro celý byt tak, že na vás odevšad dohlédne velký Karlos. Jeho obličej zdobí puzzle à la slož si vlastního Karlose, je na hrnečcích, podložce pod myš, kalendáři, trikách i botách. Nás by třeba potěšila sada proteinů nebo sportovní výživy anebo třeba sportovní oblečení na trénink či výbava pro další fightery. Na druhou stranu nabízí Karlos i hodinový trénink ve svém Vémolandu, který vás vyjde na pět tisíc korun.
Když se bavíme o penězích, některé celebrity mají sice dobré nápady, prodávají je však sakra draho. Třeba taková Lucie Bílá (55). Za dvě stovky si u ní koupíte sypaný čaj a kilovku kávy za sedm stovek. Produkty nazvala chytře podle jmen postav, jež ztvárnila. Nám se ale její předražený merch à la „čajotéka“ nelíbí.
Proč bychom si kupovali bonboniéru za 350 korun zrovna od Lucky?
Nějak nám to nedává smysl, naopak bychom třeba ocenili, kdyby přišla s kolekcí kosmetiky anebo navrhla nějakou kabelku či kolekci zlatých řetízků na krk.
Třeba influencerka Petra Vančurová (PetraLovelyHair) si zase za merch zvolila porcelánové nádobí. Nás tenhle nápad tedy absolutně nezaujal, tohle chatařské nádobí přenecháme dobám minulým a stánkařům.
A to ani nezmiňujeme Romanu Boukalovou (27) ze Svatby na první pohled, která s velkou pompou odprezentovala svoje poloprůhledná trika s nápisem „Jsem jaká jsem“, k čemuž navrhujeme udělat ještě novou kolekci s názvem „Vysoká škola života“. To pak bude kompletní. Na zádech na nich může mít místo kočky s roztaženou zadní dírkou třeba psa.
Fotogalerie |