„To, co se děje teď, ta šílená snaha o všechno zdravé, já bych to zakázala. Je to hrozný byznys, vše musí být bio, maximální kvalita. Já si obecně myslím, že se má hlavně jíst v nějakých rozumných porcích po třech hodinách. Z jídla se musí člověk těšit, nemá to být středobod života,“ řekla Linda Rybová pro iDNES.
Konečně někdo s rozumným názorem, chce se říct. Jenže pluralita názorů je sprosté slovo. „Potrefené husy“ nezklamaly a nenechaly na Rybové nit suchou.
„Je smutné, že zcela nesourodé bláboly jako toto dostávají v médiích tolik prostoru. Paní Rybová zřejmě zcela nechápe, co je kvalitní jídlo a co znamená bio,“ rozohnili se například zástupci BioDrogerie.cz. Ti následně herečku vyškolili tím, že zkopírovali odkaz z Wikipedie, aby se vzdělala, co že to vlastně jsou ty biopotraviny.
Vyvádět Rybovou z temnot nevědomosti však nemuseli, vzhledem k jejímu angažmá v pořadu Herbář o této problematice ví dost, nehledě na to, že se o potraviny a jejich složení zajímala už s narozením svých dětí.
„Pokud budeme v nějakých rozumných porcích konzumovat nekvalitní potraviny, opravdu pro své zdraví moc neuděláme,“ hřímají zastánci „biomazadel“, kteří ve finále sami spadli do jámy, kterou pro Rybovou vykopali. Herečka v rozhovoru nevyzývá ke konzumaci nekvalitních potravin, nesourodé bláboly tak ve finále do světa šíří spíš její kritici než sama Rybová.
Vrcholem bylo, když hvězdě Ulice vyčetli, že pije minerálku, která se prodává v plastových lahvích. „Dělá reklamu na vodu v plastových lahvích, to je jediný důvod, proč rozhovor vznikl,“ uvedli rozhořčení kritici poté, co se Rybová přiznala k tomu, že pije minerální vodu, která jí dělá dobře na žaludek. I v tomto případě se sice vypálilo ostrými bezdůvodně. Rybová tváří žádné minerálky není, pije ji opravdu proto, že jí pomáhá. Ano, i to se dnes stává...
Příště by se asi měla Linda sebrat a se džberem pěšky jít do závodu, který u Karlových Varů vodu stáčí. Vyprosit si, zda by jí mohli minerálku nalít do džberu z keramiky či dřeva a pak jít pěšky zpátky do Prahy.
Bio „mastičkáři“ rýpanec do Rybové později ze stránek stáhli. Že by si nestáli za svým slovem? Bylo jim snad trnem v oku to, že Rybová je tváří známé přírodní kosmetiky, a je tedy přímou konkurencí tovaru, který nabízejí její kritici?
Fotogalerie |