Teď se teprve ukáže, kdo v Like Housu nemá seno v hlavě. Být „influencer“ totiž nestačí

Reality show Like House, kterou vysílá TV Prima každý všední den v podvečer a již sledují hlavně mladší diváci a děti, představuje partu „influencerů“, kteří jsou zavření v jednom luxusním domě se zahradou a vířivkou za Prahou a nic podstatného nedělají. V domě jsou od pondělí do pátku, na víkendy jezdí domů, jídla jim nosí donášková služba, mají zásoby alkoholu, maximálně po sobě musí uklidit talíř do myčky a ustlat si postel. Jejich „výkony“ se omezují na to, že dostávají jeden úkol denně, například natočit nějaké storíčko podle zadaného scénáře. Zkrátka hotové galeje.

Kdo z nich dostane nejvíce lajků a celou soutěž, která bude trvat ještě měsíc, vyhraje, získá půl milionu korun. Vlastně za nic, jen za to, že má u sebe mobil a dává na Instagram a TikTok hodně obsahu.

Když jsme u těch sociálních sítí... Nedávno do Like Housu přibyla jedna „influencerka“, jmenuje se Djany a chlubí se tím, jak je na TikToku populární. „Dávám obsah, kde mluvím sprostě a o věcech, co mě serou, jsem strašně drsná,“ chlubila se před kamerami.

Divák vzápětí zjistí, že Djany je obyčejná nesebevědomá holka, sprostá jako kanál, mluví hůř než přístavní dělník. V každém druhém díle se hroutí, protože jednou musela vstávat moc brzy nebo nedovedla říct složité slovo na kameru stanice Óčko, která tam přijela natáčet.

Obecně se v Like Housu jedná o přehlídku jakýchsi od reality odtržených duší, kdy ale největší sympatie, asi klasicky, získávají spíše chlapci, a to dva z nich. Tomáš Běhounek a Jan Svěcený alias Tomi a Jenis, oba na první pohled rozumní kluci, Tomi navíc se smyslem pro velmi ironický humor.

Bude ale ironie a inteligence stačit k tomu, aby vyhráli Like House, nebo zase budeme svědky toho, že umělé a prázdné fotky Marie Rosecké a Barbory Stříteské dokážou nahnat dostatečný počet lajků?

Instagram

Rosecká má na Instagramu opravdová moudra, například si tam dá fotku svých umělých prsou a napíše k tomu „pište modré emoji“. Její followeři jí pak do komentářů dávají modrá srdíčka. Když to vidí elementárně příčetný člověk, zřejmě by spadl ze židle, co vlastně objevují naše děti. Stříteská, která začala chodit ve vile s Markem Valáškem alias Datlem, zase spolu s ním shazovala Tomáše Běhounka za to, že je neoznačoval na Instagramu. Záměrně mu za to snižovali hodnocení, až se sám Tomi divil tomu, jak stupidní to je.

Zdá se, že vrchol ničeho byl ve vile dosažen. Všimla si toho i produkce, která zadala partě influencerů úkol. Musejí si vymyslet projekt, jejž představí porotě a kterým budou chtít oslovit a skutečně ovlivňovat svoje fanoušky. To, že si Rosecká dá po padesáté svoje prsa na Instagram, fakt není influencerství. Kdo bude mít nejslabší prezentaci, ten se z vily lenosti bude pakovat domů už napořád. Podle našich posledních informací by to měla být Barbora Stříteská, se kterou chce odejít i její kluk Marek Valášek.

Není to totiž legrace, dělat opravdového influencera. Uživatelé Instagramu si myslí, jak to není bezva práce, kolik máte věcí zadarmo a dostáváte děsně peněz. Když se přitom podíváme na příspěvky ve Stories lidí z Like Housu, jsou to povětšinou bezobsažné hlouposti, jen aby zaplnili denní dávku a udrželi obsah. Oni vydělávají na tom, že vy jim kliknete na „pište modré emoji“, ale nic důležitého k vám nepřenesou.

Jedině snad až teď, kdy se podíváme, jaký měli projekt, dá se konečně spravedlivě rozhodnout, kdo z nich má opravdu na to, aby mohl malé fanoušky alespoň něco naučit a v něčem je vzdělat. Ve vile si žijí jako králové a ještě někdo dostane půl milionu korun, zamyslet se pár dní nad smysluplným projektem by tak z jejich strany mělo být to nejmenší.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 7:39 úterý 5. října 2021. Anketa je uzavřena.

  • 32
  • 23
  • 22
  • 9
  • 5
  • 2