Čtvrtek 18. dubna 2024, svátek má Valérie

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Porno i diktát z češtiny. Pro koho ten Like House vlastně je?

    Like House. Pro jaké publikum vlastně je? | foto: TV Prima

    V jednom z nejnovějších dílů se probíralo, kdo se do koho zabouchl jako první, jestli Liubov do Lukáše, nebo on do ní. A lidi tak pochopitelně zajímá, koho to ještě zajímá. Televize Prima ale zřejmě našla skupinku diváků, pro niž takový obsah v televizi doposud jaksi chyběl. Místo aby je nechali sledovat jen seriály, vytvořili publiku, které si ještě samo nevaří ani neuklízí, jakousi alternativní realitu, v níž se s určitými výzvami pere někdo jim podobný. Neztrácí přitom ale svou infantilitu, již postrádá mnoho dalších reality show, které jsou mířeny hlavně na dospělé publikum.

    V jednu chvíli vidíme, jak se influenceři učí se recyklovat, vyvolávají duchy nebo zvládají challenge o natočení videa na TikTok. Jindy dostanou nevinný diktát z českého jazyka a pak se začne rozebírat, kdo je do koho zamilovaný. 

    Následují témata jako ranní erekce, do vily se zvou pornoherečky a playmate, s nimiž se soutěžící fotí, a pije se ostošest. Pozornějšího diváka tak napadne, pro koho ten Like House vlastně je.

    Dospělému zřejmě přijdou problémy, které se řeší ve vile, infantilní. Nemá potřebu se zabývat pravopisem, bát se u vyvolávání ducha Heleny Růžičkové či zjišťovat, zda je lepší mít v kalhotách penis, nebo vaginu. 

    Na dítě to bude ale zase naopak už příliš. A podle všeho je i představa o tom, že je Like House jen pro děcka, mylná.

    „Reality show Like House 3 zasáhne každý týden v televizi průměrně až čtvrt milionu diváků. O pořad se nejvíce zajímají mladí diváci, premiérové epizody vysílané na tematickém kanále Prima Show mají průměrný podíl na sledovanosti 2,86 procenta v cílové skupině 15–24 let,“ řekl nám marketingový a PR konzultant Martin Šnýdr.

    Zdá se tak, že Like House zasáhne některými tématy na jednu stranu mladší fanoušky, jinými přitáhne i ty starší, víceméně ale míří na nedozrálé publikum, které si ještě „může dovolit“ řešit, jestli jsou párky podávané ve tvaru penisů trapný, nebo epický nápad.

    Penisy. I ty se v Like Housu servírovaly.

    A Like House se tak dobře strefuje do generace, která ještě neřeší Prostřeno či Výměnu manželek, protože jim zkrátka ještě vaří a uklízí někdo jiný. Zároveň tak nějak cítí, že se jim zodpovědnost začíná lepit na paty.

    „Ať zavřete partu exhibicionistů do komory s jejich šéfy, tchyněmi nebo pavouky, pořád je to Big Brother, vynález společnosti Endemol, z níž vzešly také již vyčerpané licenční projekty Chcete být milionářem?, Výměna manželek či Tvoje tvář má známý hlas,“ má jasno Mirka Spáčilová, která o Like Housu psala už ve svém článku pro iDnes.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 15:49 čtvrtek 22. září 2022. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      8
    • Super
      7
    • Cože
      2
    • Tvl
      2
    • Haha
      1
    • Sladký
      0