Televize zřejmě zamýšlela, že diváci začnou v Like Housu sledovat svou oblíbenou Agátu Hanychovou nebo Dominiku Myslivcovou a po týdnu poctivého koukání se postupně seznámí i s – pro ně – doposud neznámými influencery, které si zamilují, a pořad dokoukají i po odchodu hlavních hvězd.
Je otázkou, zda plán vyšel a zda si po jejich zmizení pořad sledovanost udrží, nebo jestli s odchodem Hanychové a Myslivcové odešla i půlka diváků. Televize každopádně svůj tah s odchodem celebrity zopakovala.
Hanychová vydržela ve vile deset dní, což měla předem s Primou domluvené. Myslivcová měla mít předem naplánovanou dovolenou a omezenou dobu účinkování v reality show si s Primou vyjednala dopředu také. Dominika jede nejprve do Paříže a na začátku dubna snad i na Seychely.
Like House se ze začátku prezentoval jako VyVolení pro mladé. Takové ambice ale zřejmě nikdy neměl, protože pro široké publikum zkrátka není. Na VyVolené se dívaly celé rodiny, Like House sází na to, že přitáhne k obrazovkám mladičké diváky, kteří dávají jinak přednost sociálním sítím.
Když najdu člověka, co má 300 tisíc sledujících, mám šanci, že si o tom budou povídat, na pořad se dívat, komentovat ho a tak dále...
Like House nabízí cenu výherci 500 tisíc korun. Ne zdaleka každý influencer se topí v penězích, jak to na sítích prezentuje, do show si ale hlavně přicházejí nahnat ještě větší fanouškovskou základnu, která pro ně může znamenat vstupenku do světa celebrit a více nabídek ke spolupracím.
Televize i influenceři si tak v podstatě vypomohou. Zároveň Prima mladým ukáže, jak se jejich oblíbení influenceři chovají před kamerami, ukazuje jejich přízemnost a snad i schválně jim dává „naivní úkoly“ k plnění, nad nimiž zůstává rozum stát a které přijdou dospělému divákovi dětské.
„Téměř všichni influenceři působí naživo úplně jinak, než když je sledujete na sociálních sítích. A já doufám, že se nám v další řadě Like Housu opět podaří ukázat mladé lidi takové, jací skutečně jsou,“ uvedl kreativní producent pořadu Petr Nosek pro web MediaGuru.
Na straně druhé jako hosty do pořadu pozve televize playmate, kartářku se slávou dávno zašlou nebo kontroverzní Janu Yngland Hruškovou, již mladá generace nemůže znát ani omylem a která například prezentovala ukázkový příklad člověka „staré generace“, jenž už se v dnešní době nechytá.
Jedno je jisté. V show jsou hlavně lidé, kteří jsou známí tím, že jsou slavní. Ať už to jsou mladí influenceři, Agáta Hanychová, Dominika Myslivcová, anebo bizarní hosté.
A je to zajímavý koncept, který se snaží zachytit ducha moderní doby, i když jednotlivé díly jsou bohužel stále jedna velká nuda. Třetí série už si nesnaží hrát na edukativní pořad jako dvojka a ukazuje život dospívajících bez příkras.
Fotogalerie |