Tatam jsou doby, kdy Leoš Mareš viděl v sociálních sítích zlo a ztrátu soukromí. Jakmile totiž zjistil jejich hodnotu a všechny možnosti přivýdělku, dělí se se svými fanoušky v podstatě i o to, čím si utírá pozadí nebo co se svou holkou Monikou Koblížkovou večeří.
Jenže to Marešovi zřejmě nestačí. Jako velký byznysman touží po co největším výdělku a i proto se rozhodl propagovat tak běžné věci jako je běh.
Třeba například dnes ráno, kdy lidem oznámil, že běží Volkswagen maraton. Říkáte si, co je na tom špatného? V podstatě nic, dokud se neohlédnete za tím, že tu vlastně nejde o to, že si jde Leoš zaběhat, ale o dobře promyšlený marketing či snahu ze sebe udělat před veřejností lepšího člověka. Zatímco tak před pár týdny běžel za peníze, dnes sportoval pro charitu.
Chtělo by se říct, že to má Leoš dobře promyšlené, najde se ale několik věcí, které jsou v jeho videích zcela mimo. Mareš totiž zapomíná na to, že pokud má být někde čistě jako Leoš bez přívlastku moderátor, měl by se chovat jako ostatní, tudíž běžet a snažit se týmu zaběhnout nejlepší čas.
Protože ale tuto aktivitu nedělá nezištně, na čase mu až tak nezáleží. A tak může vytáhnout mobil a všechny ostatní běžce znervózňovat a zpomalovat. Bez ohledu na to, že právě oni to běží pro sebe, svůj pocit či jen zábavu. Zkrátka bez cíle o tom dát všem vědět.
Vrchol všeho pak je, když Leoš v cílové rovince přiběhne za Koblížkovou a ta ho vítězně obejme se sklopenýma očima k zemi a americkým úsměvem. Samozřejmě tak, aby to vypadalo co nejmíň strojeně.
Zda se ale jejich přehlídka přirozenosti povedla, posuďte sami.
Podle nás by si měl Mareš uvědomit, že život není jen o marketingu a slávě a čas od času udělat něco, co má opravdu rád. Nezištně a bez tisíců sledujících.
Fotogalerie |