Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa

Mareš dostává za „jediný koncert“, který je už pátý. Je to obchodní tah, zní kritika

Leoš Mareš to na tom obrovském pódiu prostě miluje, tak se na něj nezlobte, že trochu mlží. Úspěšný moderátor loni uspořádal „jediný koncert v životě“, byly z toho dva. Letos přidal další dva v O2 aréně a příští rok můžeme očekávat dokonce tří megashow za sebou. Z „jediného koncertu“ se jich tak naklonovalo několik dalších. Moderátor se na sociální síti ospravedlňuje, nemohl si prostě pomoci. Jeho skalní fanoušci ho za to zbožňují, někdo už mu nakládá. Mareš je možná srdcař, ale hlavně je to geniální obchodník, který se umí zatraceně dobře prodat.

Populární moderátor své fanoušky na začátku týdne nažhavil na další tři koncerty, které si naplánoval na příští rok. To samozřejmě nadzvedlo ze židle některé jeho sledovatele na Instagramu.

Otázka k nově vyhlášeným koncertům. Nechci být rýpavý (mám velký respekt k tomu, co děláte, a když fanoušci chtějí koncert, tak má být koncert), ale jak to má jít dohromady s tím deklarovaným prohlášením ‚jediný koncert v životě‘?“ táže se zvědavec na sociální síti.

Když jsem první koncert před dvěma lety připravoval, tak jsem si myslel, že bude opravdu jediný. Protože se mi to ale zalíbilo a lidem taky, tak jsem změnil názor. Je potřeba dodat, že žádné další koncerty, ani dva letos, ani ty tři na příští rok, už jako jediné nebo poslední deklarovány nebyly,“ ospravedlňuje se Leoš Mareš na svém Instagramu a prosí své fanoušky, aby se na něj za tu drobnou mystifikaci nezlobili.

„Já to na tom obrovském pódiu prostě miluju. Vždycky jsem jen hvězdy uváděl a najednou jsem si to mohl sám zkusit. Bylo to samozřejmě opojné a já jsem při nabídce dalších koncertů na rok 2018 a poté 2019 nedokázal odolat,“ vysvětluje král kožichů.

Desítky až stovky reakcí na sebe samozřejmě nenechaly čekat. Leošovi skalní fanoušci se předhánějí ve chvalozpěvech a v úvahách o tom, jak je lidské měnit názory. Maminky na mateřské a rodičovské dovolené si mnou ruce, že se na velkolepou show díky přídavkům konečně dostanou. Některé z nich dokonce plánují vzít do O2 arény svá „batolata“, protože o takový zážitek ani je přece nemůžou ochudit.

Najde se i skupina kritiků, která zpochybňuje Marešovy umělecké vlohy a zamýšlí se nad tím, jak je možné, že někdo, kdo jen v písničkách recituje a zve si slavné hosty, dokáže třikrát naplnit sportovní halu. „Je to show jako prase, ale já si za ty prachy raději zajdu na nějakou pořádnou kapelu,“ míní jeden z nich.

Koncerty, nebo show? Umělec, nebo ne? Vždyť je to vlastně fuk. Jedno je však jisté a ti bystřejší už na to moderátora upozorňují. Mareš je především skvělý obchodník, který i z mála dokáže vykřesat téměř nemožné. Jeho show jsou geniální, baví a on je umí vskutku dokonale (a téměř zdarma) propagovat. Ne nadarmo patří Leoš Mareš k našim nejúspěšnějším influencerům, veškerá ta hra na city, napínání, přehrávání a kudrlinky na sociálních sítích slouží k jedinému účelu. Prodat sám sebe.

Tak hodí to nějaký to ferrari, ne že ne,“ píšou Leošovi. „Marketing, marketing, marketing. Ale proč to nepřiznat, že ‚poslední koncert v životě‘ se prostě prodával líp. Byznys je byznys, prostě ty peníze jsou z toho jednoho večera moc hezký, sám bych to udělal taky,“ přiznává další. „Pan Mareš není umělec, ale dobrý prodejce sám sebe,“ udeřil hřebíček na hlavičku jeden z mnoha diskutujících.

Lidi, pamatujete na velké turné Daniela Landy Československo? Bylo docela fajn, navštívil jsem koncert v Pardubicích. Pak se najednou Landa jako pomátl a byl z něj kouzelník Žito, který tvrdil, že už svoje (Landovy) staré písničky zpívat nikdy nebude. No a následovalo turné koho? Opět Daniela Landy. Plné starých hitů, jak jinak... Tenhle marketing, to je věc,“ zní komentář přirovnávající Marešovy marketingové praktiky k těm, s nimiž se už kdysi vytasil Daniel Landa.

Čtenáři hlasovali do 23:01 čtvrtek 28. února 2019. Anketa je uzavřena.

36
      26