Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Reakce nespokojených zákaznic Nely Slovákové: Vrať nám prachy za roušky!

    Nedostatek roušek a dezinfekcí na ruce vnukl vítězce Hotelu Paradise geniální nápad, že by si mohla pro svůj e-shop zboží opatřit a něco na tom trhnout. Jenže teď aby chodila kanály. Expresu se ozvaly nespokojené zákaznice Nely Slovákové. Některým prý poslala nekvalitní zboží, jiným zase pro jistotu vůbec nic, často bez dokladu nebo faktury.

    Jak jsme vás již informovali, na sociálních sítích Facebook a Instagram vznikly nedávno stránky, na nichž si lidé stěžují na praktiky brněnské podnikatelky a influencerky Nely Slovákové.

    Někteří sdílejí fotografie rádoby kvalitních roušek, za které si Nela říká bezmála 300 korun, jiní si zase stěžují na to, že za roušky zaplatili, ale zboží se k nim dodnes nedostalo.

    Expres.cz několik těchto nespokojených zákaznic Nely Slovákové kontaktoval a všechny nám potvrdily, že praktiky brněnské hvězdičky jsou přinejmenším zvláštní.

    Jako první jsme se spojili se sympatickou slečnou Veronikou z Prahy. Ta nebrala šíření koronaviru na lehkou váhu a rozhodla se, že přes internet zakoupí roušky pro sebe, svého přítele a také maminku, která pracuje v obchodě a je v každodenním kontaktu s lidmi. Žádné roušky se ale dodnes nedočkala.

    „U Nely Slovákové jsem si 14. března objednala celkem šest roušek. Objednávka i s dopravou stála zhruba dva tisíce korun. Zaplatila jsem a na e-mail mi přišlo potvrzení o platbě. Roušky jsem ale dodnes (25. března, pozn. red.) nedostala,“ svěřila se Expresu Veronika z Prahy.

    Veronika si obchod Nely Slovákové nevybrala z toho důvodu, že by snad brněnskou influencerku natolik obdivovala a chtěla za každou cenu její produkt, ale prý nebyla jiná možnost.

    „V jejím e-shopu jsem si objednala, protože v tu dobu už bylo velice těžké roušky sehnat. Ostatní internetové obchody je neměly,“ vysvětlila Veronika, která nám jako důkaz ukázala e-maily, které jí přišly z obchodu Nely Slovákové a v nichž se jasně píše, že za objednávku už zaplatila.

    Veronika zaplatila za roušky, které nejspíše nikdy neuvidí.

    Jenže nejenže dodnes nepřišly roušky, ale nedorazila ani omluva či jakékoliv vysvětlení.

    „Devatenáctého března mi poslali e-mail, že peníze dorazily, a od té doby ticho po pěšině. Psala jsem jim asi sedm mailů, včera už nešlo napsat. E-mail se mi vrátil s tím, že nelze doručit,“ říká Veronika, které teď nezbývá nic jiného než čekat, jak celá situace dopadne.

    Krávo, vrať mi prachy! Roušky mi radši ušila máma

    „Ať navalí prachy zpět, kráva! Co si budeme povídat, dva tisíce korun pro mě nejsou malé peníze, navíc kvůli současné situaci jsem teď bez práce. A než bych se těch roušek dočkala, bude už po karanténě,“ ulevila si slečna, která nakonec bez roušky neskončila.

    „Roušky mi nakonec ušila moje máma, která je poté začala šít zdarma i pro lidi kolem sebe. Ušila jich asi čtyřicet. Pro kamarády, kolegy a pro rodinu. Jsou látkové, ale nemají tedy aktivní stříbro,“ rýpla si do Slovákové nespokojená zákaznice.

    Své zkušenosti s „podnikavou“ Nelou Slovákovou má i Hanka Mojžíšová, která si chtěla od podnikatelky koupit roušky jako mnoho dalších, protože se vylekala rychlého šíření koronaviru. 

    Bývalá hvězdička Hotelu Paradise všem slibovala, jak má vše skladem a ještě k tomu vás její roušky ochrání před nemocí covid-19, protože její ochranné pomůcky obsahují aktivní stříbro. Bohužel jako další nedostala dodnes nic.

    Faktura, která byla připojena k mailu, nešla vůbec otevřít.

    „Když se začínala šířit panika ohledně viru a nikde nebyly dostupné roušky, rozhodla jsem se, že je pro rodiče objednám právě od paní Slovákové, přesvědčila mě i její reklama na aktivní stříbro. Samozřejmě že mi ale mělo dojít, že když se rouška nevyvaří, na povrchu mohou případně zůstat virové částice a nijak se jich nezbavím,“ rozpovídala se pro Expres zklamaná Hanka.

    „Objednala jsem je 16. března a také 16. března platbu provedla. Po objednávce mi přišel e-mail, kde bylo uvedeno číslo objednávky. Jednadvacátého března mi byl doručen e-mail, že platbu přijali. Ihned 21. března jsem objednávku stornovala a žádala o vrácení peněz na můj účet. Psala jsem i zprávu na Instagram, že chci objednávku zrušit a odkazovala jsem na zaslaný e-mail. Čtyřiadvacátého března mi byl doručen e-mail, že zboží odesílají. Přiznám se, že mi nevydržely nervy a slušně jsem paní Slovákovou upozornila, že má v těch objednávkách bordel a že zásilku nebudu přebírat,“ dodala paní, která si uvědomila, že by koupila předraženou jednorázovou roušku, která se nedá ani vyvařit a prát se může jen na čtyřicet stupňů.

    Storno dodnes nebylo vyslyšeno.

    Sama Hanka přiznává, že byla chyba si u Nely něco objednávat a vůbec jí věřit. Ale co ji překvapilo nejvíce, byla její komunikace, kdy neodpovídala vůbec, ani na milé zprávy, ani na ty, kdy už toho měla zákaznice dost.

    „Stačilo by, aby přiznala, že jí zkolaboval systém, neměla to naprosto nijak podchycené a zboží neměla našité a bude vracet všechny platby. Pokud by toto přiznala, nemám jakýkoliv problém,“ dodala zákaznice, která ale už neočekává, že by se jí podnikatelka nějak omluvila.

    Faktura od Nely? Nikdy!

    Podobný zážitek má i Monika Kaňová, která si u Nely objednávala nejen roušky a dezinfekční gely, ale i plavky. Jenže brněnská „celebrita“ se s dodáním moc neměla, a to ani po několikátém upozornění.

    „Za celou dobu jsem si od ní zakoupila zboží (plavky) čtyřikrát (třikrát z Instagramu a jednou přes její e-shop) a nikdy jsem fakturu či jiný doklad nedostala. Konverzaci mám jen k poslednímu nákupu plavek, kde jsem ji dnes žádala o vydání faktury. Jinak teď také marně čekám na odpověď na moje storno a vrácení peněz za gely a roušky,“ rozpovídala se pro Expres napálená Monika, která dodnes nemá žádnou odpověď, proto dnes byla na Nelu podat trestní oznámení. A není sama.

    Monika Kaňová lituje toho, že si u Nely vůbec něco objednala.

    „A ještě taková věc, nevím, co to přesně znamená, ale platbu za roušky a gely jsem platila na jiný účet, než je uvedený na faktuře,“ dodala Monika, která bude čekat, jestli se někdy peněz dočká. 

    Faktury se domáhala marně.

    Naletěl i exmilenec Bartošové Martucci!

    S praktikami Nely Slovákové má své zkušenosti i italský zpěvák a podnikatel Domenico Martucci. 

    „I já jsem objednal na těchto stránkách roušky pro maminku, manželku, která má vážné problémy s astmatem, i pro mé zaměstnance už před deseti dny, protože jinde jsem je nemohl sehnat. Byly úplně nedostupné. Zatím jsem žádné roušky nedostal, a dokonce ani potvrzení, že jsem zaplatil,“ informoval na svém Facebooku Martucci.

    „V době, kdy se mnoho lidí nyní snaží pomáhat tím, že šijí roušky zdarma, mi toto chování přijde více než nechutné, takže všechny bych rád upozornil, aby neudělali stejnou chybu jako já a dali ruce pryč od takového člověka, co si hraje se zdravím např. onkologických pacientů (tvrdila, že je rouška stejně ochranná jako FFP3), s penězi maminek na mateřské dovolené atd.,“ píše dále Martucci.

    Expres se snažil s Nelou Slovákovou spojit, ale vlivná instagramerka na zprávy zatím nereaguje. Přitom se přes Instagram neustále obhajuje, jak je ve všem nevinně, prý kvůli tomu ani nespí.

    Moje roušky vás skutečně ochrání, nebudu to dělat zadarmo, mám v tom svoje peníze. Nejsem hyena, to vy,“ vzkázala svým kritikům na Instagramu Nela, které se její byznys hroutí a lidé na ni ve velkém podávají trestní oznámení. Někteří na sociálních sítích brněnské hvězdičce vyhrožují i finančním úřadem.

    O její byznys, který ráda prezentuje tím, že zachraňuje nebohé Čechy, se brzy začne zajímat Česká obchodní inspekce.

    „Zaznamenali jsme v této době řadu podnětů na kontrolu prodejců roušek a dalších ochranných prostředků. Nahlášených firem je v tuto chvíli skutečně celá řada a všechny budeme v rámci našich kompetencí prověřovat,“ slíbil mluvčí České obchodní inspekce (ČOI) Jiří Fröhlich. Zároveň také upozornil na to, že výsledek řízení může být znám až za několik měsíců, jelikož obě strany mají ze zákona třicet dní na vyjádření.

    Cílem ČOI bude především prověření toho, zda výrobky skutečně splňují potřebné náležitosti.

    A v tomto případě Slováková s největší pravděpodobností narazí.

    Máte zkušenost s e-shopem Nely Slovákové? Podělte se o ni na e-mail tip@expres.cz.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 10:39 čtvrtek 23. července 2020. Anketa je uzavřena.

    • Super
      596
    • Haha
      86
    • Trapas
      54
    • Tvl
      44
    • Sladký
      41
    • Cože
      39