Středa 17. srpna 2022, svátek má Petra
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Speed
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Klobásy, pivo a fotbal do každé rodiny. Převálcuje vesnický projekt i drahé lístky na Spartu?

    Nová kampaň projektu Kopeme za fotbal ve spojení s pivovarem Gambrinus si klade za cíl jediné: dostat Čechy na hřiště. Diváci totiž na vesnický amatérský fotbálek už tolik nechodí, přitom jde o skvělou aktivitu, která se dá pojmout formou pravidelných víkendových společenských setkání s přáteli. Kampaň láká na zábavu, bohatý program, občerstvení, pivo a také na známá jména a koncert hudební skupiny Yo Yo Band, která svou tvář projektu zapůjčila.

    Klobásky, fotbal a pohoda, na to láká všechny sportovní fanoušky projekt Kopeme za fotbal, který už dlouhodobě podporuje amatérské fotbalové kluby. Letos si na pomoc přizvali i kapelu Yo Yo Band, jež projektu zapůjčila i svůj Čechy oblíbený hit Jedem do Afriky, jenž ale stylově přepracovala na zvučné „Jedeme na hřiště“. 

    Projekt si slibuje zvýšit diváckou návštěvnost na amatérských fotbalových utkáních a snaží se z jejich návštěv udělat dostupnou a pravidelnou zábavu, kterou si mohou lidé po celé republice užívat během víkendu.

    Díky bohatému programu v kombinaci s koncertem kapely Yo Yo Band už nebudou muži svoje polovičky muset přemlouvat, aby s nimi zašly na fotbálek. Kopakabrána totiž nabízí zábavu nejen pro pány, ale také pro celou rodinu. Kampaň podpořil i prodejce zájezdů Invia.cz, který ji na svém portálu odprezentoval jako zážitkovou dovolenou v destinaci Kopakabrána s bufetem, degustací piva a se safari.

    Nová kampaň projektu Kopeme za fotbal si dává za cíl spojit fotbal s letní dovolenou.

    Nová kampaň tak vtipně propojuje klasický pánský koníček s letní dovolenou. 

    Na Kopakabráně se ukáží kromě Yo Yo Bandu i další známé tváře, moderátoři Patrik Hezucký, Petr Svěcený nebo bývalý ligový sudí Pavlín Jirků, který bude 13. srpna pískat zápas ve středočeské Bystřici mezi místním fotbalovým týmem a Čečelicemi.

    Zájem je velký už teď. Můžeme očekávat podobný nápor, jako když hraje Sparta? Možná že vesnické kopané, které jsou cenově mnohem dostupnější, nakonec Čechy okouzlí ještě víc.

    Nová kampaň projektu Kopeme za fotbal

    „Vesnický fotbal chceme ukazovat jako dokonalou víkendovou aktivitu pro všechny, naučit zase lidi pravidelně chodit na místní hřiště, scházet se a prohlubovat komunitní život na vesnicích. Zároveň chceme, aby si fotbalové kluby osvojily myšlenku, že se jejich areály mohou stát oblíbenou volnočasovou destinací, která láká místní dovolenkáře,“ má jasno Jan Odložil, který je brand manažerem projektu Kopeme za fotbal.

    „Chceme, aby lidé viděli, že fotbal je aktivita s velkým společenským dopadem, čemuž odpovídá i výběr hostů. Pokud budou fanoušci na fotbal chodit častěji, pokud si najdou svou vlastní Kopakabránu, náš záměr splní účel,“ dodává.

    Fotogalerie

    O čem sní tvůj e-mail?

    Šéfredaktor pro tebe každý čtvrtek vybere ty největší pecky a kauzy, které ti nesmí uniknout

    Porucha imunity je první známka, že je v našem životě něco špatně, říká lékařka

    Premium Lidí s poruchami imunity přibývá. Příčinou je často špatný životní styl, což vede k vážným nemocem, třeba k rakovině....

    Bude hůř. Považuji za férové sdělit to divákům předem, přiznal šéf ČT

    Premium Inflace, energie, válka na Ukrajině a k tomu nízké koncesionářské poplatky. Současná situace postihla i Českou...

    První díl rozhovoru s Shopaholicadel: Práci neseženu, každý den můžu umřít!

    Premium Rozhovorům se dlouho úspěšně vyhýbala, nyní ale udělala výjimku a Expresu poskytla exkluzivní sondu do své duše....

    Komentáře

    Mohlo by vás zajímat

    Vezmeme vás na titulní stranu
    Středa 17. srpna 2022, svátek má Petra
    • schránka
    • Přihlásit Můj účet
    EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Speed
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz