Středa 18. května 2022, svátek má Nataša
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Speed
  • jít naiDNES.cz

    Neuvěřitelný příběh korejské superstar. Doma ji chtěli zničit, Asie se postavila proti a vyhrála

    Znát ho budou hlavně uživatelé Netflixu, kde po mimořádném úspěchu jihokorejského seriálu Hra na oliheň, jenž se stal absolutní jedničkou ve sledovanosti, vsadila platforma na tzv. K-dramas, tedy jihokorejské seriály povětšinou o šestnácti hodinových dílech, které jsou kombinací lovestory, komedie a osudových momentů. A příběh, který stojí za jedním jihokorejským hercem jménem Kim Seon-ho, o němž si říkáte, proč byste ho sakra měli znát, by na pořádné K-drama vydal. Stal se obětí cancel culture a přežil ji taky proto, že zatímco v Koreji ho chtěli smazat, celá Asie se postavila na nohy a vyrazila do boje. O tomhle, co se stalo a jak to probíhalo, se může evropským a americkým hvězdám jenom zdát.

    Že se o něm dočítáte dnes, 8. května, není náhoda, jihokorejský herec Kim Seon-ho (kde Kim je příjmení a Seon-ho křestní jméno, pozn. aut.) právě v tento den slaví 36. narozeniny, přestože vypadá s bídou na pětadvacet. Když si zadáte jeho jméno na všechny dostupné sociální sítě, možná vám vypadnou oči z důlků. My zde obecně tak nějak tušíme, že Asiaté a zejména Korejci mají trochu jiné standardy co se týče uctívání hvězd Hallyu (obecný název pro různě zaměřené umělce korejské vlny od K-popu přes herce, autory, klasické hudebníky, influencery atd., pozn. aut.), ale teprve až v tomto případě pochopíte, co doopravdy znamená kult osobnosti a jakou moc může mít fanouškovská základna, když je schopna sama od sebe otočit směr cancel culture, a to dokonce ve spolupráci s bulvárními novináři, kteří ho taky nenechali jen tak padnout.

    Začneme proto od začátku. A dejte si asi kafe nebo lépe dvojku vína, bude to na dlouho. Nicméně když vám na konci otevřeme aspoň kousek jiného obzoru, budeme to pokládat za výhru a váš nepromarněný čas.

    První a velká deviza Seon-ha coby herce je v tom, že se nestal jako jiní hvězdou po uvedení svého seriálu na korejské televizi TVN či KBS, které točí a prodávají své slavné K-dramas, kdy mnoho z nich je k vidění na Netlflixu, ale šel si cestou pěkně pomalu a dlouho, a to přes divadlo. V Soulu, kde Seon-ho žije a kde se narodil, vystudoval uměleckou univerzitu a po povinné službě v armádě se stal běžným členem jednoho souboru, a to už v roce 2009. Jak říkáme, je mu už skoro čtyřicet, přestože jeho vzhled mluví jinak. Na to, aby si na divadle tříbil svoje herecké umění, měl čas celých sedm let, ale hvězdou divadla se stal téměř okamžitě.

    Samozřejmě i proto, jak vypadá, k tomu se ovšem vrátíme později. Každá jeho hra byla na dlouho beznadějně vyprodaná a je obecně známa historka, že když vystupoval se svou hrou ve čtvrti Daehak-ro, fronta na lístky byla tak dlouhá, že kupující ucpali hlavní silnici, auta nemohla projíždět. (Jak ji sám Seon-ho popisuje se můžete podívat ZDE s ang. titulky.)

    Seon-ho Kim
    Seon-ho Kim

    Jistě, zejména divačky táhly jeho ďolíčky na obou stranách tváře, které zdělil po předcích z matčiny strany, ale není fér to takto říct, protože divadelní kritiky neomráčíte vzhledem ani sladkým úsměvem. Začali si všímat kluka, který neježe skvěle hraje, ale dobře o něm mluví i kolegové a režiséři, Seon-ho ostatně vždy požíval maximální podpory všech, kdo se s ním kdy potkali. Internet je plný historek o tom, jak moc myslí na druhé, teprve až pak na sebe a jak je ke všem pozorný, ostatně hlavní roli ve svém posledním seriálovém hitu Hometown Cha-cha-cha dostal proto, že režisér byl jeho dlouholetý fanoušek i proto, jak vřele a s respektem se chová k lidem.

    Takové řeči se v umělecké komunitě roznesou raz dva a je pak jen otázkou času, kdy přijde první televizní nabídka. Ta přišla až v roce 2017, což bylo na jeho věk poměrně pozdě. Byl zapsán v agentuře Salt Entertainment a není jasné, zda on sám celý čas nabídky odmítal a chtěl se věnovat divadlu, nebo Salt Ent. trvalo tak dlouho, než jej dostala na celostátní stanici. Odpověď si můžeme domyslet, Seon-ho rád říká, že si vše dělá svým tempem a raději pečlivě a pomalu, nicméně nebylo to tak, že by byl „hladový jak herec“ a proto by přijal nabídku na komerci.

    V Soulu byl jedním z nejlépe placených divadelních herců a důvodem, proč se upsal komerčním seriálům, má prý být i to, že jeho rodiče nechtěli mít o své jediné dítě starost, zda bude mít pravidelný příjem.

    Kim Seon-ho, v seriálu Catch the ghost hraje policistu.

    Promo k seriálu Nejlepší kurýr (Strongest Deliveryman, nyní Netflix).

    Na stanici KBS tak nastoupil v roce 2017 do vedlejší role v seriálu Dobrý manažer a hned poté jako další vedlejší postava v seriálu Nejlepší kurýr. Obojí k vidění na Netflixu, ale nemusíte tím trávit čas, moc se ho tam nedočkáte. Tehdy ho začali registrovat režiséři a přicházela mu jedna nabídka za druhou, někdy vedlejší role, někdy hlavní v krátkém dramatu, ale začaly přicházet hlavně ceny. Nikoliv za jeho úsměv s ďolíčky, ale za herecký talent, díky němuž fanoušky sbíral pomalu a pečlivě, přesně jak sám říkal, že to má rád.

    Než vzal roli v dramatu Start-Up.

    Mezinárodní syndrom Han Či-pchjong, který je zásadní

    Start-Up (podívejte se na to na Netflixu, je to fakt dobré, je to vtipné a nabízí to atraktivní vhled do tématu korejských tech-společností) je úspěšné K-drama o partě tří mladých nerdů, kteří si chtějí založit vlastní firmu a musí se proto dostat do společnosti Sandbox, která podporuje start-upy v jejich začátcích a pomáhá jim s podnikáním. Hlavní roli dostal jihokorejský velmi úspěšný model Nam Ju-hjuk (28), 193 centimetrů vysoká hvězda pánských přehlídkových mol a společnosti Dior, pro nějž měl být Start-Up odrazem mezi hereckou elitu.

    Bohužel, někoho v té době napadlo do vedlejší role manažera společnosti Sandbox obsadit i Seon-ha a průšvih byl na světě.

    Nam Ju-hjuk se měl stát hvězdou seriálu Start-Up, hrál mladého vývojáře jménem Nam To-san.

    Produkce bohužel proti němu postavila Kima Seon-ha (nahoře) a nedopadlo to dobře.

    Korejské umělecké agentury patří k těm nejpřísnějším, co se týče požadavků na své ovečky a nahlas se dokonce mluví i o formách šikany a nátlaku na ně, staví úspěch samozřejmě i na tom, jak jsou jejich herci přijímáni publikem zejména pokud jsou v hlavní roli. Někdy pak mohou přijít o lepší nabídky, když to nedopadne dobře a hlavní postava se ztratí v překladu. A Ju-hjukova hlava během vysílání Start-Upu ležela na špalku, neboť seriál koupil Netflix, čímž se dostal k mezinárodnímu publiku v Evropě a v Americe, které tím pádem objevilo Kima Seon-ha.

    A tento moment je pro jeho příběh a život naprosto zásadní v několika směrech.

    Směr první. Korejské seriály se pak vysílají i pro blízké země, čili jsou k vidění v Thajsku, Japonsku, Vietnamu, Filipínách, Malajsii a tak dále, být tedy hvězdou Hallyu znamená být hvězdou celé Asie, je to kontinentální záležitost a máte už tak obrovskou masu lidí ve vaší fanouškovské základně. Když se pak k tomu přibere mezinárodní publikum díky Netflixu, stává se z vás globální celebrita se třemi nejsilnějšími showbyznysovými trhy - USA, Evropa, Asie.

    Směr druhý. Postava manažera ze společnosti Sandbox jménem Han Či-pchjong, kterou Kim Seon-ho hraje, oživila dlouho zapomenutý termín „second lead syndrome“, tedy syndrom vedlejší role. Han Či-pchjong se jako vedlejší postava seriálu stal natolik výrazným, že asijští diváci v čase vysílání začali vyhrožovat bojkotem, pokud se osud Či-pchjonga nebude ubírat tak, jak oni si přejí. Pro Asii samotnou ještě navíc vznikl termín „Či-pchjongův syndrom“, kdy mladé dívky začaly během randění klást požadavky na své budoucí partnery v tom směru, že musí být úspěšní a chovat se jako Han Či-pchjong. Role pro Seon-ha znamenala takový masivní úspěch, že kromě nominací na ceny se dostavila asi důležitější podpora, a to ekonomická. Stal se okamžitě nejvýdělečnější tváří asijského trhu dle měření průzkumů, šel z reklamy do reklamy a během covidu se jeho obličej s respirátory a rouškami Miima objevoval v metrech, nákupních centrech, na obřích panelových billboardech, v televizi, prostě všude.

    Kim Seon-ho se uvedl jako Han Či-pchjong v seriálu Start-Up.

    Některé reklamy ho záměrně stavěly do role manažera, aby připomínal postavu Han Či-pchjonga.

    Kim Seon-ho v reklamě na roušky Miima, jeho tvář visela na obřích billboardech po celé Asii. Tato je z metra.

    Směr třetí. Souběžně s natáčením dramatu Start-Up dostal pozvánku do úspěšné korejské televizní show s názvem 2 Days 1 Night. Ta se na stanici KBS vysílá už od roku 2007 a je o tom, že šest mužů z korejského showbyznysu rozdílného věku spolu cestují po celé Koreji, kde plní rozličné úkoly a za odměnu dostávají různá jídla. Televizní show funguje na principu mukbangu, což je jihokorejský fenomén, kdy sledujete lidi, jak jedí několikachodové menu. Seon-ho nastoupil do čtvrté série této show s dalšími pěti kolegy a díky tomu, že souběžně běžel v hlavním vysílacím čase Start-Up, sledovanost 2 Days 1 Night šla nahoru a udělala ze show sledovanou záležitost, kterou televizní stanice KBS začala s jeho náhledy pravidelně nahrávat jako díly i na YouTube s anglickými titulky.

    Varietní show jsou v Koreji mimořádně oblíbené, vysílá se jich v hlavním čase hned několik, dokonce se za ně udělují ceny, tzv. Variety rookie, tedy varietní nováček, a být jejich součástí je záruka velké popularity.

    Téměř do každého náhledu epizody z 2 Days 1 Night dávají editoři fotku Seon-ha, protože vědí, že na to lidé kliknou. Fotka jeho obličeje se objevuje dokonce i v částech epizod, které vůbec nejsou o něm. Ze show pak vznikaly kompilace, můžete tak na YouTube procházet mnoha videi například Jak si Kim Seon-ho odfoukává vlasy z čela. Jak se Kim Seon-ho směje. Jak má Kim Seon-ho mokré šaty či je do půl těla. Jak je Kim Seon-ho během plnění úkolů na pokraji zhroucení. Jak Kim Seon-ho a jeho kamarád raper Ravi (Kim Won-sik) utvořili bromance a jsou během natáčení pořád spolu. Jak Kim Seon-ho rozespalý vstává ze svého stanu.

    Cokoliv si zamanete, to tam najdete. Jméno Kim Seon-ho a jeho tvář prostě znamená clickbait. Vědí to i jeho přátelé z této show, raper Ravi (Kim Won-sik, 29) a zpěvák DinDin (Lim Čche-ol, 30) ho neopoměli po jeho skandálu zmínit, když měli příležitost, a když Mun Se-džun (39), stálá hvězda show 2 Days 1 Night, přebírala svou další varietní cenu, zmínil Kimovo jméno během děkovačky a dodal, že jemu děkuje za mnoho věcí.

    Hlas se mu zlomil dojetím a Ravi s DinDindem za svými rouškami plakali pro kamaráda, jenž byl ihned odstaven.

    Směr čtvrtý. Díky roli Han Či-pchjonga a Kimově účasti v 2 Days 1 Night vzniká Seonhohada, což je název pro jeho mezinárodní sdružení fanoušků. Tak jako měl Justin Bieber své Belieberky nebo Lady Gaga své Little Monsters, tak Kim Seon-ho má Seonhohadu. Jeho křestní jméno Seon-ho znamená přednost, preferenci, Seonhohada se tedy překládá jako Preferujeme, Upřednostňujeme. Seonhohada se nakonec spojí s korejskými novináři a donutí společnými silami ukončit cancel culture uvalenou na jeho jméno.

    Směr pátý. V době, kdy se všude po Asii vysílá Start-Up, Kim Seon-ho dostává ceny za své herecké umění (je jedním z těch, kdo se dokáže ve vteřině rozplakat na scéně a umí hrát jen očima, přesvědčte se sami a uvidíte, že to opravdu není o jeho vzhledu, ale má skutečný talent), účinkuje v 2 Days 1 Night a dostává nabídku hrát hlavní roli v nejúspěšnějším seriálu Jižní Koreje po Hře na oliheň s názvem Městečko na pobřeží (Hometown Cha-cha-cha), fotí editorialy pro módní magazíny, je tváří značky Kenzo a točí reklamy pro asijský trh, vystupuje jeho bývalá přítelkyně a na začátku podzimu roku 2021 oznamuje, že jistý herec jménem K., který je právě na raketovém vzestupu, ji pod slibem manželství donutil jít na potrat a po něm ji opustil.

    Vypátrat herce Kima, který je právě na vzestupu, nebylo nijak složité a trest následoval okamžitě.

    Všechno s ním zmizelo, smazali ho z epizod a odmlčel se

    Varietní show 2 Days 1 Night po odhalení, které přišlo v říjnu roku 2021, že „herec K.“ je Kim Seon-ho, jej ihned odstavila z natáčení a z posledního dílu, kde účinkoval, ho nechali vystřihnout. Oděvní značka Edition Sensibility, pro niž fotil módu, smazala jeho fotky z Instagramu. Byl donucen napsat své expřítelkyni veřejnou omluvu a doporučili mu vynechat sociální sítě. Reklamy a projekty se mu ihned zastavily. Seon-ho mezitím dokončil natáčení hitu Hometown Cha-cha-cha, na svém Instagramu měl poslední fotku z natáčení v říjnu 2021 a pak se musel odmlčet.

    HomeCha odkoupil Netflix a postavil na něm svůj top 5 výběr, seriál měl enormní úspěch a díky tomu, jak byl dobře sledován, Netflix následně zařadil starší Kimovy projekty jako 100 Days, My Prince a právě Dobrého manažera a Nejlepšího kurýra. S HomeCha začala pravá Seon-ho mánie. Přestože děj se točí okolo zubařky, která se ze Soulu odstěhuje na malé město, aby tam potkala místního všudybyla jménem Hong Tu-sik, jemuž nikdo neřekne nijak než šéf Hong (Hong Bangjang), propagační náhledy a trailery stavěly na něm jako na hlavní mužské roli. Celkem pochopitelně, když vidíte jeho obličej, prostě kliknete, lidé starající se o promo dobře věděli, co dělají.

    Šin Min-a jako zubařka Jun Hje-džin a Kim Seon-ho jako Hong Tu-sik alias šéf Hong.

    V době, kdy Netflix pustil HomeCha, Kim Seon-ho už byl „cancelován“.

    Postava šéfa Honga přilákala nové fanoušky za oceánem a ti začali zjišťovat, že Kim Seon-ho je ve své zemi v nemilosti a proč. Začaly proto chodit nejen vzkazy na jeho fanouškovskou základnu, ale množily se i pod jeho videi, pod oficiálními účty stanic KBS, TVN či pod díly 2 Days 1 Night. A protože v Koreji mají také společenská média, jimž vévodí portál Dispatch, který se věnuje úplně všemu okolo hvězd Hallyu, novináři si toho samozřejmě všimli a začali pátrat, jak to vlastně s celým obviněním z nátlaku jít na potrat a slibem manželství bylo.

    Guerilla marketing vytvořil nátlak na společnost

    Někdy okolo listopadu 2021 vydává portál Dispatch velký přehled sms konverzace mezi ním a jeho expřítelkyní, kde k ní přišli, to samozřejmě neprozradili, který umisťují také jako video na YouTube, a přinášejí několik svědectví kamarádek jeho expřítelkyně, z nichž vyplynulo, že o přerušeném těhotenství mluvili oba . Svědectví z jejího okolí potvrdilo, že dítě ani nemuselo být Kimovo, neboť se v té době údajně scházela s jinými muži, ztráta důvěry tak mělo být to, proč vztah skončil. Pro Seon-ha to ale neznamenalo zatím nic. Přišel o zakázky a zůstala mu jen jedna, natáčení jeho prvního celovečerního filmu Sad Tropics, kde hraje postavu boxera a film se točil v Thajsku.

    Toho využila jeho fanouškovská platforma Seonhohada, spojila se s novináři z portálu Dispatch a povedlo se jim zjistit, kdy bude Kim Seon-ho pobývat v Thajsku a kdy se bude vracet z natáčení zpět do Koreje. Není zcela jasné, kdo podporující kampaň zaplatil, zda akce fanoušků fungovala na principu společných příspěvků, zda přispěla i nějaká šedá eminence či je také mohla podpořila produkce filmu Sad Tropics nebo samotná Kimova agentura, ale lidé, kteří fanouškovskou základnu spravují, použili na podporu zničeného herce tzv. guerilla marketing. Pronajali si obří billboardy a led obrazovky po celé Asii a pouštěli tam kompilační videa z jeho filmů, z jeho reklam a připomínali jeho blížící se květnové narozeniny. Seon-ho se dokonce objevil i v New Yorku na Times Square.

    Když natáčel v Thajsku, po ulicích jezdily rikši s jeho obličejem a nápisem „Vítej v Thajsku“, vidět podobné bylo možné na Filipínách nebo v Malajsii, v japonském Tokiu lidé procházeli kolem obrazovek, které už předem přály k jeho narozeninám. Seonhohada živila sociální sítě fotkami herce, jak se prochází po ulici, po nákupních centrech či sedí v restauracích, a thajští restauratéři a kavárníci začali zveřejňovat popisky, jak se u nich herec zastavil a pro ně to byl příjemný zážitek.

    Seon-ho Kim

    Lidé v Thajsku oblehli kavárnu, kde se Seon-ho zastavil. Dívka v popředí fotky dělá prsty tvar srdce, to je pozdrav fanouškům, který Seon-ho používá.

    Přestože Seon-ho chodí po svém skandálu po ulici v roušce a s kloboukem, je velmi snadné ho poznat. Tepláky si vždy zastrkává do ponožek a v létě nosí ponožky v sandálech a v pantoflích. Češi, to je váš člověk.

    Co se dělo, to byl psychologický nátlak na veřejnost a zejména na ty, kdo o Kimově osudu rozhodují. Než začaly společnosti, pro něž Kim Seon-ho dělal reklamu, odstraňovat jeho fotky, fanoušci, kteří tušili, co se bude po jeho obvinění dít, je rychle stahovali z jejich účtů a znovu nahrávali zpět. Psaly se dopisy do televizí a komentáře do diskuzí, protože z náhledu na trailer seriálu Start-Up byl někde vymazán. Novináři serveru Dispatch zveřejňovali výpovědi Kimových kolegů a spolužáků, které byly všechny v jeho prospěch, a začal hon na jeho expřítelkyni.

    Když se Kim Seon-ho před čtrnácti dny vracel z Thajska na korejské letiště Incheon, z jeho letu udělali fanoušci na sociálních sítích přímý přenos, videa z jeho příletu a odletu mají na YouTube statisícová zhlédnutí.

    Na letišti v Bangkoku se seřadily masy lidí ve dvou řadách, aby pro něj udělaly průchozí koridor, a ječely tak, že si další museli zacpávat uši, v Koreji na letišti Incheon už na něj čekali novináři a domácí fanoušci, kteří ho okamžitě oblehli.

    Přestože se Seon-ho schovává za rouškou a kloboukem, je snadné ho poznat. Má velmi široká záda (ano, na sociálních sítích najdete dokonce i kompilace fotek jeho širokých zad), chodí jen v obyčejném tričku a má ve zvyku zastrkávat tepláky do ponožek a ponožky nosit i do sandálů a do pantoflí. Maskování mu tak často nepomůže, nehledě na to, že má specifický styl chůze, jeho dlouhé ruce se vždy viditelně pohupují.

    Asie se postavila na odpor a vyhrála ho zpět

    Celá tahle eskapáda, která na první pohled pro nás vypadá jako jedno šílenství okolo herce, jenž má spoustu fanoušků, má daleko důležitější podtext a může se stát první vlaštovkou ve sféře cancel culture, jež bez prokázaných obvinění ničí slavné lidi všude na světě. Změna kurzu, která právě teď, doufejme, začala v Asii, je výsledkem toho, že někteří z nás, ať už jsme kdekoliv na jakém kontinentě, máme tohoto „trendu“ plné zuby a reálně tu panuje obava, že se to jednou může dotknout i obyčejných lidí. Spolupráce novinářů ze serveru Dispatch a masy lidí z platformy Seonhohada, kdy se dopátrali reálného stavu obvinění a dali agenturám a produkcím svým odporem najevo, jak moc zásadní pro ně musí být postoj veřejnosti, se může stát inspirací pro ostatní a zamezit podobným snahám někoho svévolně likvidovat.

    Samozřejmě jemu samotnému se dodnes neomluvil nikdo.

    Seon-ho na tento rok nemá naplánovány žádné větší projekty kromě dokončeného filmu Sad Tropics, ale začíná se díky masivní kampani fanoušků, která zaplevelila veřejný prostor asijského kontinentu, a jejich odporu vůči snaze ho zlikvidovat, vracet zpět do kolonek „k dispozici“. Po dlouhých šesti měsících se dostal na sociální sítě a den před svými narozeninami přidal fotku měsíce na obloze. Za patnáct minut měl příspěvek na dvě stě tisíc lajků, po dni má už obyčejná fotka s měsícem dva miliony srdíček.

    Seon-ho se vrací do reklam.

    Běžně potkáte food trucky a coffee trucky s jeho obličejem.

    Z varietní show 2 Days 1 Night odešel před dvěma týdny jeho kamarád raper Ravi, protože ani na korejské hvězdy se nevztahuje výjimka a jako občan Kim Won-sik dostal povolávací rozkaz do povinné služby v armádě. A protože jich v show musí být šest a jeden jim teď chybí, začala nová snaha jeho obdivovatelů, a to návrat Seon-ha do varieté. Ostatně, fanouškovská základna Seonhohada už jednou předvedla, co dokáže, a že není radno podceňovat vliv lidí, kteří doma v obýváku rozhodují o sledovanosti. Navíc asijský trh už dlouho stojí o to, aby prorazil v Americe, což se mu povedlo s vlnou K-popu, ale co se týče herců, tam zeje stále díra.

    Když Kim Seon-ho dotočil HomeCha a jeho postava šéfa Honga se rozlezla po světě jako hit Netflixu, byl to právě on, kdo měl podle kritiků naději „udělat Západ“, agentury si samozřejmě dělají průzkumy a Seon-ho jim vycházel jako jasný vítěz všeho, na co sáhne. Klacky pod nohy mu pak hodila jeho bývalá přítelkyně se svou lží a lidé, kteří raději zděšeně zalezou pod stůl, než aby se za svého chráněnce postavili. Němým hrdinou je tu pak režisér a produkce filmu Sad Tropic, jenž mu dali šanci celovečerním snímkem dostat se na velký trh, protože přesně tam film míří.

    Těžko by se někdo, kdo začal Kimovu kariéru sledovat, pak divil, že opravdu v Americe uspěje, a to na prahu svých čtyřiceti let a po snaze zlikvidovat jeho jméno.

    A jesti se tak stane, bude to „pomalu a pečlivě“, přesně tak, jak říká, že to má rád.

    Fotogalerie

    O čem sní tvůj e-mail?

    Šéfredaktor pro tebe každý čtvrtek vybere ty největší pecky a kauzy, které ti nesmí uniknout

    Půst, občas večeře, čtyři kávy denně. Jak jíst podle výživového poradce Havlíčka

    Premium Strava ovlivňuje nejen naši váhu či kondici, ale i náladu a zdravotní stav. Ostatně až dvě třetiny všech nemocí mají...

    Vláda má 20 korun z každého litru benzinu, říká šéf sítě levných čerpacích stanic

    Premium Nikoho nenechají na pochybách, že tohle je nízkonákladová firma, kde se nehýří. Okázalost tu nemá místo. Spolumajitel...

    Všechno vymyslela Škrlová. Je to hlava manipulace, říká režisér Síbrt

    Premium Před patnácti lety Česko šokovala kuřimská kauza. Týrání malých chlapců nejbližšími příbuznými i podivná role „Aničky“....

    Komentáře

    Mohlo by vás zajímat

    Vezmeme vás na titulní stranu
    Středa 18. května 2022, svátek má Nataša
    • schránka
    • Přihlásit Můj účet
    EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Speed
  • jít naiDNES.cz