„Áchoj Šesko, oubjednávej moudu online na Ébauč jů sé zet,“ hlásí modelka Karolína Kurková v nové reklamě, například na serveru YouTube chytře nastavené tak, že ji nelze přeskočit.
Ačkoliv Kurková pochází z Děčína a v Česku žila do sedmnácti let, snaží se tato krásná modelka vzbudit dojem, že jazykem číslo jedna je zkrátka už dávno angličtina. Výsledkem ovšem je, že Kurková huhlá, jako by měla plnou pusu něčeho pekelně horkého.
A protože teď reklama na uživatele internetu vyskakuje úplně, ale úplně všude, začíná už spoustě z nich pekelně lézt na nervy. Označují ji za nejvlezlejší ze všech, posílají Kurkovou na lekce češtiny a stěžují si, že se jim zjevuje i ve snech.
„Pozitivní“ pro Kurkovou ovšem je, že se dočkala i jednoho prvenství. Jeden z komentujících modelce přiřkl titul té nejotravnější reklamní postavy ze všech.
„Ta mi leze na nervy víc než Alzák,“ napsal Daniel v narážce na zeleného mimozemšťana, který hysterickým hlasem nutí lidem produkty jistého e-shopu. Palců nahoru dostal jeho komentář pomalu třikrát víc než samotná reklama a my musíme souhlasit také.
Ovšem říká se, že i špatná reklama je pořád reklama.
Fotogalerie |