Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Co dělá dcera herečky Mihulové a režiséra Kachyni? Módu má jako hobby, živí ji sítě

    Pravidelně maminku Alenu Mihulovou (56) doprovází na festival do Karlových Varů, posledních pár let tam navíc jezdí i v doprovodu pohledné partnerky. Co vlastně dělá Karolína Kachyňová (27), která je dcerou známého režiséra Karla Kachyni (†79)? I když měla k filmu a divadlu vždycky blízko, nakonec se rozhodla věnovat něčemu úplně jinému.

    Stihla vystudovat vysokou školu, kde absolvovala se samými jedničkami, a kromě toho stihla založit firmu, která ji slušně živí. Čím se Karolína Kachyňová vlastně zabývá? Zpozornět by měli všichni, kdo na sociálních sítích tápou, i když tuší, že jim kvůli tomu ujíždí vlak.

    „Více povědomí o značce, více zákazníků a více prodejů za méně práce. To není utopie, ale realita využívání sociálních sítí k budování značky. Billboardům a reklamám v magazínech odzvonilo, takže se pomyslné marketingové jezírko otevřelo i pro jiné hráče, než jsou nadnárodní korporace,“ slibuje na svých stránkách společnost EDMÉ media, za níž stojí dcera Aleny Mihulové, která je známá svým osobitým stylem oblékání. Díky němu a charakteristickému účesu je vždy nepřehlédnutelná.

    „Chcete se přidat k firmám, které svůj brand na sociálních sítích budují kreativně a hlavně efektivně? Pak se podívejte na naši případovou studii, která vás celým procesem online marketingu provede na příkladech z řad našich klientů,“ píše se na stránkách zmíněné agentury. 

    Ta má samozřejmě i profily na zmíněných sociálních sítích, kde mohou zájemci přičichnout k tomu, čemu se Kachyňová věnuje a co ve svých seminářích a kurzech slibuje. 

    „Jak funguje instagramový algoritmus? To asi zajímá mnoho z vás. Jak je možné, že máte například 500 sledujících, ale váš příspěvek vidí jen 250 z nich? Pojďme se na to podívat,“ začíná jedno z krátkých videí, kterými Karolína provází.

    „Prvním faktorem při hodnocení příspěvku jsou informace o konkrétním příspěvku: V jakém je formátu? Čeho se týká? Má hodně lajků, komentářů a sdílení?“ zajímá se mladá podnikatelka a lektorka.

    „Dalším faktorem je samotná osoba nebo firma, která příspěvek přidala (například vy). Jste kamarád sledujícího nebo jeho známý? Přidáváte příspěvky často a pravidelně? Další jsou informace o sledujícím. Dívá se na hodně videí? Je velká šance, že fotku nelajkne?“ pokračuje ve výčtu toho, co ovlivňuje hodnocení příspěvku.

    Kachyňová samozřejmě neprozradí vše, její krátká videa mají spíše informovat a nalákat případné zájemce, kteří si mohou objednat čtyři týdny intenzivního koučinku nebo třeba správu reklamy na sociálních sítích.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 23:30 čtvrtek 6. ledna 2022. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      72
    • Haha
      37
    • Super
      17
    • Cože
      10
    • Tvl
      9
    • Sladký
      1