Stihla vystudovat vysokou školu, kde absolvovala se samými jedničkami, a kromě toho stihla založit firmu, která ji slušně živí. Čím se Karolína Kachyňová vlastně zabývá? Zpozornět by měli všichni, kdo na sociálních sítích tápou, i když tuší, že jim kvůli tomu ujíždí vlak.
„Více povědomí o značce, více zákazníků a více prodejů za méně práce. To není utopie, ale realita využívání sociálních sítí k budování značky. Billboardům a reklamám v magazínech odzvonilo, takže se pomyslné marketingové jezírko otevřelo i pro jiné hráče, než jsou nadnárodní korporace,“ slibuje na svých stránkách společnost EDMÉ media, za níž stojí dcera Aleny Mihulové, která je známá svým osobitým stylem oblékání. Díky němu a charakteristickému účesu je vždy nepřehlédnutelná.
„Chcete se přidat k firmám, které svůj brand na sociálních sítích budují kreativně a hlavně efektivně? Pak se podívejte na naši případovou studii, která vás celým procesem online marketingu provede na příkladech z řad našich klientů,“ píše se na stránkách zmíněné agentury.
Ta má samozřejmě i profily na zmíněných sociálních sítích, kde mohou zájemci přičichnout k tomu, čemu se Kachyňová věnuje a co ve svých seminářích a kurzech slibuje.
„Jak funguje instagramový algoritmus? To asi zajímá mnoho z vás. Jak je možné, že máte například 500 sledujících, ale váš příspěvek vidí jen 250 z nich? Pojďme se na to podívat,“ začíná jedno z krátkých videí, kterými Karolína provází.
„Prvním faktorem při hodnocení příspěvku jsou informace o konkrétním příspěvku: V jakém je formátu? Čeho se týká? Má hodně lajků, komentářů a sdílení?“ zajímá se mladá podnikatelka a lektorka.
„Dalším faktorem je samotná osoba nebo firma, která příspěvek přidala (například vy). Jste kamarád sledujícího nebo jeho známý? Přidáváte příspěvky často a pravidelně? Další jsou informace o sledujícím. Dívá se na hodně videí? Je velká šance, že fotku nelajkne?“ pokračuje ve výčtu toho, co ovlivňuje hodnocení příspěvku.
Kachyňová samozřejmě neprozradí vše, její krátká videa mají spíše informovat a nalákat případné zájemce, kteří si mohou objednat čtyři týdny intenzivního koučinku nebo třeba správu reklamy na sociálních sítích.
Fotogalerie |