Pane Janečku, letos bez projevu! Nova koupila Českého slavíka a PPF nechce žádnou kampaň

Loni se pasoval do role spasitele, když se rozhodl financovat a obnovit hudební anketu Český slavík. Vzápětí se ale miliardář Karel Janeček dostal pod palbu kritiky poté, co na závěr galavečera plamenným projevem (nejen) o očkování de facto odstartoval prezidentskou kampaň. Letos má smůlu.

Veškerá práva na produkci Českého slavíka koupila televize Nova, která patří do skupiny PPF. 

Právě jeden z členů představenstva impéria, které vybudoval Petr Kellner (†56), na sociálních sítích oznámil, že s politickou agitací a prezidentskou kampaní je konec.

„Co se na Českém slavíku stalo loni, se už nebude opakovat. Práva a kompletní produkci letos přebírá TV Nova. Tentokrát to tedy proběhne bez prezidentských projevů,“ napsal Vladimír Mlynář, někdejší poslanec či šéfredaktor Respektu.

Nova je připravena obnovit zašlou slávu Českého slavíka, večer kompletně zasvětit hudbě a přinést program, který diváky bude bavit.

Janeček loni Slavíka zastínil projevem, který se hudby ani v nejmenším netýkal. Kromě dalšího tvrdě odsoudil očkování proti covidu-19 na dětech a burcoval, aby rodiče pěstovali jejich přirozenou imunitu.

Nikdo tehdy nepochyboval o tom, že Janeček právě odstartoval prezidentskou kampaň. Dnes je skutečně jedním z uchazečů o Hrad, mimochodem zrovna na nedávném karlovarském filmovém festivalu zahájil ostrou fázi kampaně.

Hudební galavečer si pro sebe tentokrát neuzme. Byť by mu to zaručeně přišlo vhod, protože prezidentské volby byly vyhlášeny na 13. a 14. ledna 2023 a galavečer, který loni sledovalo 1,3 milionu diváků, se uskuteční jen nedlouho předtím, a to v listopadu 2022.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 14:57 čtvrtek 17. listopadu 2022. Anketa je uzavřena.

  • 31
  • 8
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3