Nelo, musíme vás nahánět! Na spolupráci se Slovákovou si stěžují i firmy

Na praktiky Nely Slovákové již řadu dní upozorňuje instagramový profil Hlena Sleváková, který se zabývá komunikací brněnské podnikatelky s klienty. Slováková má dle sdělení instagramového účtu problémy nejen se zákaznicemi, ale i s firmami, které jí chtěly zaplatit za reklamu.

E-shopu Nely Slovákové by se neměli vyhýbat pouze obyčejní zákazníci, což jim radí i ředitel jihomoravského a zlínského inspektorátu České obchodní inspekce Karel Havlíček, ale na spolupráci se Slovákovou by měly být opatrné společnosti, které by rády svůj produkt zviditelnily skrz sociální sítě slavných osobností či influencerů.

To alespoň vyplývá ze screenu komunikace (uveřejněném na stránce Hlena Sleváková) mezi Nelou Slovákovou a zástupcem společnosti, jenž se s ní dopředu domluvil na propagaci produktu na jejím Instagramu. Komunikace začíná dotazem, jak je možné, že si Nela nevyzvedla produkt, který měla podle dohody zpropagovat.

„Má je Simona, Zuzana, tak je nemusím mít já,“ odpovídá svému klientovi Slováková. Když se s ní chce zástupce společnosti domluvit, jak tedy spolupráce bude pokračovat, Slováková se odmlčí.

„Nelo, opravdu se na nás nezlobte, je nám až pod úrovní vás nahánět. Ale jako každá prosperující firma jsme si rozdělili reklamy, tak ať vše stíháme. Všichni své termíny dodržují na minuty přesně. Mrzí nás toto, chtěli jsme spolupracovat dlouhodobě, ale očividně toho máte moc. Nezlobte se, ale ani my nechceme špatnou reklamu, že jim balíček nepřijde do Vánoc včas. Prosíme o Stories dle pracovní domluvy, pak už vás nebudeme otravovat. My jsme původně chtěli jenom jeden příspěvek ve Stories, ale vy jste nám jich sama nabídla pět a ještě jste si sama vybrala další produkty, tudíž jsme vás do ničeho nenutili, proto nechápeme, kde je problém,“ napsali 17. prosince Slovákové zástupci společnosti, kteří se ještě 20. ledna museli připomínat, přestože Nele za práci zaplatili dopředu.

Takto vypadá komunikace Nely Slovákové se zástupcem klienta, který jí zpalatil...
Takto vypadá komunikace Nely Slovákové se zástupcem klienta, který jí zpalatil...

Zákazníci, kteří si u Slovákové objednali roušky a gely, už své objednávky stornují a na podnikatelku navíc čeká více než stovka stížností u České obchodní inspekce.

Brněnská podnikatelka se obhajuje, že chtěla v těžké době jen pomoci.

Máte zkušenost se spoluprací s Nelou Slovákovou? Napište nám na tip@expres.cz.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 18:42 středa 12. srpna 2020. Anketa je uzavřena.

  • 154
  • 56
  • 47
  • 45
  • 45
  • 39