Letecký karambol Emmy a Jordana: Zpozdil se jim let za pár stovek, tak udělali scénu

26. května
Letěli jste někdy letadlem? Emma Smetanová (34) a Jordan Haj (33) ano a je z toho příběh na dvě knihy. Někdo by řekl, že tito dva zcestovalí Evropané budou mít pro zpožděné letadlo do Milána pochopení, koneckonců kdo už někdy zpoždění nezažil, že? Scéna, kterou tohle duo předvedlo, byla ale jako vystřižená z filmu. Nechybělo nic. Volalo se na místa nejvyšší, ztratily se kufry, plísnilo se na všechny strany a celou akci završili i urážkou pilota. A lidé se baví.

Když už má člověk followery na Instagramu, nemusel by jim sdělovat jen to, kde co kupovat, ale i to, co rozhodně nekupovat, zahlásila ve Stories na Instagramu Emma Smetanová. Připravena byla v plné zbroji potopit jednu leteckou společnost, protože si koupili letenku za sedm stovek, ale skoro to vypadalo, jako by byli stálí zákazníci British Airways s diamantovou jmenovkou na sedačce první třídy.

Emma se i s Jordanem Hajem chystala do Milána na About You Awards. Na to, že Emma o sobě tvrdí, že je Evropanka a oba jsou velmi zcestovalí, tu máme spíše rodinu, která je nervózní z toho, že přijde o první švédský stůl v hotelu.

„Nikdy byste si neměli bookovat letenky u společnosti Wizz Air,“ má jasno.

A maďarská ultranízkonákladová letecká společnost se po tomto prohlášení jistě hroutí a padají jí akcie. Vždyť jistě drží pomyslné tlačítko, které zázračně odstraní poruchy v letadle, vyléčí posádku nebo zastaví bouře na nebi. Když letí lidé z Evropy, musí to na nebi švihat na čas stejně, jako když v Japonsku jede rychlík. 

Stali jsme se tak svědky bizarní situace, kdy Emma s Jordanem vynadali skoro celému světu a vylili svůj hněv na Instagram nad situací, která se sem tam přihodí i méně zcestovalému Evropanovi, než jsou oni dva.

A když se to stane lidem opravdu žijícím na Západě, nadto třeba Američanům, ti jen otráveně zívnou, nasadí sluchátka, pustí si Netflix, dají si gin s tonikem a čekají trpělivě dál.

„To je nedůstojná situace, já žiju v Praze a je mi to jedno,“ rozčiloval se na letišti Jordan s tím, že co chudáci ti Italové, co chtějí do svého Milána.

Ti ale kupodivu ve Stories dua Emma a Jordan nevypadali, že by si zrovna stěžovali. Humbuk činila hlavně česká posádka, dobře, let měl zpoždění dlouhých devět hodin, což by naštvalo už i černého pasažéra. 

Emmu s Jordanem navíc společnost dobře neinformovala o času odletu dalšího letadla. Ve dvě ráno jim pak na letišti nikdo nedodal potřebné informace a ani nepřišel s kytkou či omluvnou bagetou. Dovolat se dalo jen na infolinku.

A tady přišlo další zklamání. Infolinky jsou placené.

„Teď mě tam budou držet na drátě 45 minut a ještě mi tu infolinku účtují,“ divil se Jordan s tím, že volání stojí 14 korun za minutu, což je zcela jistě nad rámec tarifu.

„Chci svoje peníze zpátky,“ má jasno. A Emma hezky všechno natáčela.

„Já bych chtěl, abyste zapojili ty oficiální cesty, prosím, já to říkám ve vší slušnosti. Tady nastává situace, kdy je tady strašně moc naštvaných lidí,“ dohadoval se s ženou z dispečinku, ale z jejich Stories víme, že nejvíce to řešili oni dva.

Okamžitě zavolat do Milána, vzbudit dispečera, nakopat pilota, vyhodit servisáka, cokoliv! Div se nevolalo prezidentovi nebo rovnou do Rady Evropské unie. 

Ve 3.54 hodin se nakonec do letadla dostali a fanoušci, kteří doteď nemohli zamhouřit oka a sledovali, jak tento boj s větrnými motory dopadne, si plánovali odtrhnout oči od Instagramu a trochu si od té nálože emocí oddechnout.

Shame on you, Wizz Air, vzkazuje Emma Smetanová.

Wizz Air si tuhle recenzi za rámeček nedá.

Volalo se, kam se dalo.

Dobrá nálada ale nevydržela dlouho.

Jordan v letadle vypadal, že na něho konečně dolehla tíha studu, kdy si uvědomil, že pracovnice infolinky nikdy u žádné letecké společnosti nedokáže ovlivnit zpoždění, které může být způsobeno čímkoliv: od závady na letadle až po to, že se kopilot vzbudil s nejhorší nemocí na světě, tedy rýmičkou. Dispečerce se tak omluvil s tím, že za něj mluvila frustrace.

To by však nesměla vedle něj sedět Emma, původem distingovaná novinářka z DVTV, která ho pak ponoukla k další akci, když se v letadle posádka omlouvala za zpoždění, jež bylo způsobeno „z provozních důvodů“.

Tak to tedy ne!

Jordan se na kameru okamžitě optal, zda začíná být paranoidní, nebo jestli se omlouvajícímu se pilotovi motal jazyk. To prý bude asi „hlavní důvod“. Pilot měl samozřejmě silný akcent, protože to mohl být Ital nebo taky Maďar, ale cestovní duo z Česka má na správnou angličtinu určitě nos.

„Potřebovali, aby mu trošku vyprchalo,“ imitoval ho Jordan v narážce, že s nimi letí pilot pod vlivem alkoholu, jelikož jeho angličtina asi nebyla dost evropská či pařížská, teď nevíme.

V letadle to vřelo.

Jordan Haj se zkrátka neudržel.

Za nejednoho pasažéra aerolinek nebo třeba vlaku či autobusu sem tam mluví emoce, kdy by nejraději volal i na místa nejpovolanější a dožadoval se spravedlnosti za to, že si zpoždění zkrátka měli ohlídat, jenže po chvíli tahle nálada vyprchá a není potřeba se s ní odkopávat na sociálních sítích.

Celou sérií storíček o tom, jak nízkonákladová společnost měla zpoždění a zrovna jako na potvoru u toho byla influencerka Emma, která má dost followerů, aby mohla aerolince začít vyhrožovat, že je položí, završil ztracený kufr v Miláně.

„To je tak strašně absurdní,“ ohodnotil celou situaci Haj. Kufr se sice nakonec našel, ale to už Jordana s Emou třikrát omyli ze mdlob. Zatímco všichni ostatní jdou řešit ztracené kufry k přepážce „ztracené kufry“ a pak si dají gin s tonikem a trpělivě čekají.

Letěli jste někdy letadlem a mělo zpoždění a ztratil se vám kufr? Jak jste to řešili vy? Jste dost evropští na to, abyste si dali gin s tonikem a holt počkali, až bude vše v pořádku, nebo žijete vidinou pomstít sebe i kufr ve Stories (a pak si na další eurovíkend koupit letenku od další nízkonákladovky)? Napište nám do komentářů!

Fotogalerie

Komentáře