Peníze Jirkovi ani trochu nechybí. Naopak cestuje po světě, vozí se novým bavorákem, šatník má plný luxusních obleků.
Od počátku se mělo za to, že do soutěže přišel, protože je jejím fanouškem. Budoval si image největšího hráče a taktika, takového, jako byl třeba v předchozí sérii vítěz Vláďa. Na rozdíl od něj byl ale Jirky plný ostrov, poslední díly si dokola se opakujícími výlevy maloval na záda terč.
Vše završil na poslední kmenové radě, kde se pohádal s moderátorem Ondřejem Novotným kvůli pravidlu, že se tentokrát nesmí hlasovat pro ženy, jelikož už jich v kmeni zbývá jen málo.
„Trápí mě nikoliv to, že Adam vyhrál individuální imunitu, ale to pravidlo, které přišlo potom, že jsme genderově nevyvážení, a proto nesmíme hlasovat pro ženy,“ prohlásil Jiří.
„Tohle pravidlo nabourává moji důvěru v tu hru,“ dodal.
Jenomže možná právě emoční divadlo a následný dramatický konec byly součástí vyššího plánu, který měl za úkol Jirkovi přinést co největší pozornost v reálném životě.
Realitní makléř poměrně nedávno, během loňského roku, spustil projekt Hanousek a partneři. V rámci něj s kolegy prodává nemovitosti, převážně ty luxusní. Kromě toho si sám buduje jméno jako realitní expert, již v minulosti poskytl rozhovory či analýzy několika médiím, řečnil třeba i v České televizi nebo na CNN Prima News, také poskytl rozsáhlý rozhovor Forbesu.
Image má postavenou na tom, že reality dělá „jinak“. Nemovitosti prezentuje bizarním, nápaditým způsobem, nechybí třeba skoky do bazénu v obleku a spousta dalších kousků.
Jeho dosavadním problémem bylo, že sledujících, tedy stálých fanoušků, neměl tolik. Šlo o jednotky tisíc. A právě to měl změnit a zásadně změnil Survivor. Když Jirka dostál názvu svého kmene a předvedl největší rebelii v dějinách českého Survivoru, rázem se stal pro televizní diváky, paradoxně s ohledem na konkurenční kmen, tím největším hrdinou.
Všichni ti, kteří ho dosud nemuseli, nešetří chválou a obdivem za to, jak se vzepřel kontroverznímu pravidlu, že se najednou nesmí na kmenových radách Rebelů vyhazovat ženy, protože jich tam je málo. Genderová a ostatně jakákoliv jiná korektnost se v Česku nenosí, takže zatímco moderátor Ondřej Novotný se u diváků jaksi odkopal tvrzením, že jsme v reality show v roce 2023, na Jiřího Hanouska nyní stojí fanoušci frontu.
Doslova, protože Jirka má marketingovou strategii očividně sakra dobře promyšlenou. Jakmile začali všichni diváci dychtit po jeho vyjádření o odchodu ze soutěže, hbitě si uzavřel instagramový profil, načež ho lidé musí žádat o sledování. Nestačí si ho najít, zhlédnout video a zase odejít.
Výsledek? Zatímco ještě před pár dny měl okolo desítky tisíc sledujících, aktuálně atakuje hranici čtyřiceti tisíc. Stačí si po pár minutách jeho profil „refrešnout“ a počet fanoušků naskočí o několik dalších stovek. Kauzu „Survivor“ je navíc Jirka odhodlán vyždímat co nejvíce, stále slibuje další a další vyjádření, poskytuje rozhovory, mluví o právnících.
Dalším znakem toho, že Survivor mohl být v jeho podání spíše jen zkratkou k marketingovému úspěchu, je smazání všech dosavadních fotek a příspěvků z ostrova, včetně jednoho jediného fotosetu. Ani v biu nemá Jirka zmínku o tom, že by byl účastníkem soutěže. Namísto toho se profil tváří jako profil makléře luxusních nemovitostí. Zkrátka jen známějšího, žádanějšího než obvykle.
Vše výše zmíněné Jiří Hanousek pro budování makléřského impéria potřeboval. Do budoucna má o reklamu vystaráno, navíc není pochyb o tom, že to bude právě on, na koho se televize budou obracet s žádostí o komentáře k nejnovějšímu vývoji trhu s realitami.
Je zkrátka suverénně nejslavnějším realiťákem v Česku. A to je pro něj daleko více než dva a půl milionu korun.
Fotogalerie |