„Díky naší nové komunikační koncepci získává legendární česká značka Stará žitná myslivecká pro podporu svých produktů spojence z nejvyšších kruhů – českou filmovou legendu Jiřího Bartošku!“ pochlubili se zástupci agentury Noesis, která pro Palírnu U Zeleného stromu natáčela reklamní spot.
„Dokážete si představit vhodnějšího reprezentanta hodnot, jako jsou gentlemanství, prestiž, vyzrálost, šarm a originalita? Přesně to jsou hodnoty vlastní i Staré žitné myslivecké, značce s bohatou historií i četnými mezinárodními úspěchy,“ neskrývali své nadšení z toho, že známý herec na nabídku kývl.
Stejně jako v případě reklamy na plísňový sýr, která diváky zavedla do Karlových Varů, kdy Bartoška spojil příjemné s užitečným, jde o povedený a vkusný spot. I tentokrát měl herec šťastnou ruku na tým kolem sebe, nenechal se vmanévrovat do něčeho, čeho by za pár let litoval.
Přece jen si z pozice funkce šéfa festivalu žádnou divočinu dovolit nemůže a ani nechce. Naštěstí je na hony vzdálený praxi některých českých hvězd a hvězdiček, které berou vše, co jim přijde pod ruku, aniž by přemýšlely nad tím, jestli jim to v budoucnu nemůže spíše uškodit.
Bartoška je v pozici, kdy si může vybírat a taky „kecat“ do podoby reklamního spotu, když se mu náhodou něco nelíbí.
Decentní a navíc „hezky český“ je i spot společnosti Penny Market, která se snaží motivovat k nákupu tuzemských potravin. I v něm se blýskne Bartoška, který mu propůjčil svůj hlas. O herce tak v televizi aktuálně rozhodně není nouze!
Fotogalerie |