Po sýru přichází myslivecká a „hezky česky“: Bartoška jde z reklamy do reklamy

I když kvůli pandemii koronaviru musel s těžkým srdcem zrušit letošní ročník karlovarského filmového festivalu, nemusí Jiří Bartoška (73) truchlit. Na poli reklamy je o něj velký zájem, a tak nesedí s rukama v klíně. Zapnete-li televizi, můžete na něj natrefit hned v několika spotech.

„Díky naší nové komunikační koncepci získává legendární česká značka Stará žitná myslivecká pro podporu svých produktů spojence z nejvyšších kruhů – českou filmovou legendu Jiřího Bartošku!“ pochlubili se zástupci agentury Noesis, která pro Palírnu U Zeleného stromu natáčela reklamní spot. 

„Dokážete si představit vhodnějšího reprezentanta hodnot, jako jsou gentlemanství, prestiž, vyzrálost, šarm a originalita? Přesně to jsou hodnoty vlastní i Staré žitné myslivecké, značce s bohatou historií i četnými mezinárodními úspěchy,“ neskrývali své nadšení z toho, že známý herec na nabídku kývl.

Stejně jako v případě reklamy na plísňový sýr, která diváky zavedla do Karlových Varů, kdy Bartoška spojil příjemné s užitečným, jde o povedený a vkusný spot. I tentokrát měl herec šťastnou ruku na tým kolem sebe, nenechal se vmanévrovat do něčeho, čeho by za pár let litoval. 

Přece jen si z pozice funkce šéfa festivalu žádnou divočinu dovolit nemůže a ani nechce. Naštěstí je na hony vzdálený praxi některých českých hvězd a hvězdiček, které berou vše, co jim přijde pod ruku, aniž by přemýšlely nad tím, jestli jim to v budoucnu nemůže spíše uškodit.

Bartoška je v pozici, kdy si může vybírat a taky „kecat“ do podoby reklamního spotu, když se mu náhodou něco nelíbí.

Decentní a navíc „hezky český“ je i spot společnosti Penny Market, která se snaží motivovat k nákupu tuzemských potravin. I v něm se blýskne Bartoška, který mu propůjčil svůj hlas. O herce tak v televizi aktuálně rozhodně není nouze!

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 16:15 čtvrtek 15. dubna 2021. Anketa je uzavřena.

  • 31
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8