„Našemu Sanelkovi je 7 měsíců. Gábinčina babička 89 let a 7 měsíců. Narozeniny mají kousek od sebe. Pro nás se Sanelkem byla návštěva Záhoří a vesničky Sekule velkým zážitkem, stejně jako to, že jsme mohli trávit čas s touto úžasnou ženou. Zavzpomínali jsme, zazpívali a hlavně jsme byli vděční za ten dar, že se navzájem máme a můžeme si navzájem dělat radost,“ rozněžněla se Jasmina Alagič po návštěvě příbuzných své kamarádky.
Jedno oko by v tu chvíli nezůstalo suché, kdyby slovenská moderátorka netasila „zbraň“ v podobě dětské výživy a ódy na značku, která ji vyrábí a s níž aktuálně spolupracuje.
Lze pochopit, že Jasmina je vzhledem k tomu, čí je manželka a kolik má na Instagramu sledujících, pro firmy atraktivní a zajímavá. Zvláště poté, co porodila syna Sanela. Způsob, jakým Alagič firmy a produkty prezentuje, je často trochu prvoplánový a křečovitý.
Naroubovat mléko na návštěvu „staleté“ dámy v zapadlé vesničce, to vyžaduje velký cit pro věc a oko estéta.
Stejně jako na snímku, na němž připravuje večeři pro manžela a obhajuje fakt, že v pěti měsících Sanela už nekojí a krmí ho dětskou výživou Nutrilon, tu samozřejmě na fotku vměstnala také.
Poněkud neohrabaně vyznívá i spojení Valentýna, zamilované hudby, milovaného manžela, jeho hudby a rudých sluchátek „oblíbené značky“. Ta má opět v uších tak nějak mimochodem a velmi „nenásilně“ na ně upozorní, kdyby si náhodou někdo nevšiml...
Alagič v tom samozřejmě není sama. Nešvar, který ze slavných dělá v očích fanoušků prodejné hvězdy, jež udělají reklamu na cokoli, hlavně že se jim zaplatí, se rozmohl u mnoha dalších.
Nelámou si hlavu tím, že propagují něco, co v jiném příspěvku popírá druhé, nebo že jsou k smíchu tím, jak na daný produkt upozorňují. Legendární se stal třeba přešlap známého hokejisty. Ten se „odkopal“ tím, že se vyfotil s mobilem značky, které dělal reklamu, pár dní nato vytáhl telefon vlastní, samozřejmě od konkurence...
Do budoucna by nebylo od věci o věcech víc přemýšlet. To však neplatí jen pro dotčené hvězdy, ale i jejich případné chlebodárce, kteří si, jak je vidno, také často nevědí s placenými spolupracemi rady.
Fotogalerie |