Pátek 10. dubna 2020, svátek má Darja
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • jít naiDNES.cz

    Idylka se Sanelem a babičkou (89): Alagič ji zazdila reklamou na dětskou výživu

    Jasmina Alagič, které stále nesplaskly rty, se synem Sanelem a babičkou, které je úctyhodných 89 let a 7 měsíců. | foto: Koláž Expres.cz

    Slovenská moderátorka Jasmina Alagič (30) je bezesporu půvabná žena, která navíc nemá hluboko do kapsy. O to víc překvapí, že si manželka známého rapera nechává dál a dál zvětšovat rty a Instagram tapetuje produkty. Cpe je i tam, kam se vůbec nehodí. Třeba k dojemnému snímku syna Sanela s babičkou její kamarádky, která za pár měsíců oslaví 90. narozeniny. Bylo nutné do rohu fotky vecpat pikslu dětské výživy?

    „Našemu Sanelkovi je 7 měsíců. Gábinčina babička 89 let a 7 měsíců. Narozeniny mají kousek od sebe. Pro nás se Sanelkem byla návštěva Záhoří a vesničky Sekule velkým zážitkem, stejně jako to, že jsme mohli trávit čas s touto úžasnou ženou. Zavzpomínali jsme, zazpívali a hlavně jsme byli vděční za ten dar, že se navzájem máme a můžeme si navzájem dělat radost,“ rozněžněla se Jasmina Alagič po návštěvě příbuzných své kamarádky.

    Jedno oko by v tu chvíli nezůstalo suché, kdyby slovenská moderátorka netasila „zbraň“ v podobě dětské výživy a ódy na značku, která ji vyrábí a s níž aktuálně spolupracuje.

    Lze pochopit, že Jasmina je vzhledem k tomu, čí je manželka a kolik má na Instagramu sledujících, pro firmy atraktivní a zajímavá. Zvláště poté, co porodila syna Sanela. Způsob, jakým Alagič firmy a produkty prezentuje, je často trochu prvoplánový a křečovitý.

    Naroubovat mléko na návštěvu „staleté“ dámy v zapadlé vesničce, to vyžaduje velký cit pro věc a oko estéta. 

    Stejně jako na snímku, na němž připravuje večeři pro manžela a obhajuje fakt, že v pěti měsících Sanela už nekojí a krmí ho dětskou výživou Nutrilon, tu samozřejmě na fotku vměstnala také.

    Jasmina Alagič a nenápadná reklama..

    Jasmina Alagič a nenápadná reklama...

    Poněkud neohrabaně vyznívá i spojení Valentýna, zamilované hudby, milovaného manžela, jeho hudby a rudých sluchátek „oblíbené značky“. Ta má opět v uších tak nějak mimochodem a velmi „nenásilně“ na ně upozorní, kdyby si náhodou někdo nevšiml...

    Alagič v tom samozřejmě není sama. Nešvar, který ze slavných dělá v očích fanoušků prodejné hvězdy, jež udělají reklamu na cokoli, hlavně že se jim zaplatí, se rozmohl u mnoha dalších. 

    Nelámou si hlavu tím, že propagují něco, co v jiném příspěvku popírá druhé, nebo že jsou k smíchu tím, jak na daný produkt upozorňují. Legendární se stal třeba přešlap známého hokejisty. Ten se „odkopal“ tím, že se vyfotil s mobilem značky, které dělal reklamu, pár dní nato vytáhl telefon vlastní, samozřejmě od konkurence...

    Do budoucna by nebylo od věci o věcech víc přemýšlet. To však neplatí jen pro dotčené hvězdy, ale i jejich případné chlebodárce, kteří si, jak je vidno, také často nevědí s placenými spolupracemi rady.

    Fotogalerie

    Premium

    Klienti versus cestovní kanceláře: jak nepřijít o peníze za zájezd

    Cestovní kanceláře jsou zahlceny žádostmi klientů o zrušení zájezdů. Sociální sítě se plní příspěvky nespokojených...

    Premium

    Ufňukaná generace. Mladí v pandemické panice možná konečně dospějí

    Vše zlé může být k něčemu dobré. Dokonce i koronavirus. Magazín Víkend DNES se domnívá, že mladí lidé v pandemické...

    Premium

    KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

    Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

    Komentáře
    Vezmeme vás na titulní stranu
    Pátek 10. dubna 2020, svátek má Darja
    • schránka
    • Přihlásit Můj účet
    EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • jít naiDNES.cz