Dělá Jan Kraus ze své show teleshopping? Vše tomu nasvědčuje!

Diváci Show Jana Krause se nestačí divit. Za to, co předvádí moderátor Jan Kraus ve svém pořadu, by se nemusel stydět ani Horst Fuchs z teleshoppingu. Pořad je totiž prošpikovaný reklamou.

Vadilo-li divákům Show Jana Krause, že v minulosti až moc nápadně propagoval minerální vodu Mattoni, která byla dlouhé roky sponzorem pořadu, z dnešní podoby pořadu se nestačí divit. Show Jana Krause totiž není plná skrytých reklam, protože producenti pořadu se je nesnaží ani nijak tajit. A hosty využívají jako tichý komparz.

Všimnout si toho museli všichni v díle, který se vysílal 7. června. Prvním hostem byla totiž mladičká zpěvačka Monika Bagárová, která Krausovi k prezentaci produktu posloužila hned dvakrát. Poprvé, když jakoby náhodou z výsuvné televize spadla cedulka se značkou, což Kraus pochopitelně musel nahlas okomentovat.

„Tady nám spadnul Samsung. Počkejte, já to přidělám,“ vypustil ze sebe Kraus, který začal demonstrativně ceduli vracet na místo. Ta v průběhu rozhovoru ještě asi dvakrát upadla a až pak doběhl člen štábu, který vše pevně zafixoval.

Ještě než ale tato etuda skončila, Krausovi zazvonil telefon. A to přímo v průběhu rozhovoru s nicnetušící Bagárovou. A ku překvapení všech ho Kraus zvedl. „Já mám show. Teď v žádném případě. Dej mi pokoj,“ zasyčel Kraus do mikrofonu a se slovy, že je to Lenovo a přežije to, telefonem praštil o zem.

Neméně zajímavým způsobem Kraus rozdává hostům dřevěnou loutku, která neodmyslitelně patří k pořadu. Tu totiž nově všichni dostávají v dárkových taškách značky Bandi, ačkoliv figurka nemá s výrobci obleků nic společného.

Hosté Show Jana Krause se tak v podstatě nevědomky stávají účastníky nepokryté reklamy v režii oblíbeného moderátora, který vše provádí samozřejmě s vědomím vedení televize Prima.

„Umístění produktu je jednou z legálních forem obchodních sdělení v televizním vysílání. Pořady, které obsahují umístění produktu, je nutné jako takové řádně označit, což se v případě Show Jana Krause samozřejmě děje. Vztahy mezi FTV Prima, producentem a klienty jsou ošetřeny ve smlouvách, jejichž obsah nebudeme zveřejňovat,“ sdělila nám PR manažerka televize Gabriela Semová. Otázkou je, zda o skrytých reklamách předem vědí hosté.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 23:39 úterý 24. října 2017. Anketa je uzavřena.

  • 168
  • 31
  • 21
  • 20
  • 19
  • 14