Martin Dejdar není první. Za kolik se nabízeli fanouškům Trávníček nebo Čenský?

Chceš se potkat se svým oblíbeným umělcem? Tak si zaplať! Na tomto principu byl založen byznys plán Martina Dejdara, který se mu boří. Nutno říct, že Dejdar není první a oproti některým kolegům se s cenami drží ještě při zemi. Za večeři s Janem Čenským či Pavlem Trávníčkem byste před lety zaplatili desetitisíce.

Deset tisíc korun za hodinový trénink s MMA zápasníkem Karlosem Vémolou, pět tisíc za krátké videopřání od legendárního fotbalisty Horsta Siegla, dva tisíce za osobní trénink s týmem HC Olymp. Tak zněla část nabídky dnes již neexistující společnosti Martina Dejdara Wish4You, již herec po nátlaku veřejného mínění a hlavně hejtech na sociálních sítích, kdy někdo dokonce zveřejnil jeho telefonní číslo, stáhl.

Nutno říct, že Dejdarův nápad nebyl nijak originální. Již před lety v Česku existovala agentura, která podobné služby nabízela. Mohli jste povečeřet například s Pavlem Trávníčkem, Libuší Šafránkovou či Janem Čenským.

A rozhodně nešlo o levnou záležitost. Za večeři s Pavlem Trávníčkem musel fanoušek vysolit 47 500 korun a Jan Čenský si čas udělal za 37 tisíc. Agentura tehdy částku nevymýšlela náhodně, tu si zvolili sami umělci.

„Cena je taková, o jakou si hvězdy řeknou. Devadesát procent z částky jde celebritám, pět až osm procent agentuře a zbytek je útrata za večeři,“ řekl před lety Blesku Zbyněk Dokulil z agentury, která večeře s celebritami zajišťuje.

Kromě Trávníčka a Čenského byla tehdy v nabídce agentury například Kateřina Kornová, Sabina Laurinová, Petr Martinák nebo Jan Bendig. 

Službu si pochvaloval i Trávníček. „Bývají to příjemná setkání s milými lidmi,“ popisoval tehdy nejslavnější český pohádkový princ, který měl snad to štěstí, že to nedělal v době sociálních sítí.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 23:30 pátek 5. března 2021. Anketa je uzavřena.

  • 126
  • 26
  • 23
  • 19
  • 18
  • 15