Deset tisíc korun za hodinový trénink s MMA zápasníkem Karlosem Vémolou, pět tisíc za krátké videopřání od legendárního fotbalisty Horsta Siegla, dva tisíce za osobní trénink s týmem HC Olymp. Tak zněla část nabídky dnes již neexistující společnosti Martina Dejdara Wish4You, již herec po nátlaku veřejného mínění a hlavně hejtech na sociálních sítích, kdy někdo dokonce zveřejnil jeho telefonní číslo, stáhl.
Nutno říct, že Dejdarův nápad nebyl nijak originální. Již před lety v Česku existovala agentura, která podobné služby nabízela. Mohli jste povečeřet například s Pavlem Trávníčkem, Libuší Šafránkovou či Janem Čenským.
A rozhodně nešlo o levnou záležitost. Za večeři s Pavlem Trávníčkem musel fanoušek vysolit 47 500 korun a Jan Čenský si čas udělal za 37 tisíc. Agentura tehdy částku nevymýšlela náhodně, tu si zvolili sami umělci.
„Cena je taková, o jakou si hvězdy řeknou. Devadesát procent z částky jde celebritám, pět až osm procent agentuře a zbytek je útrata za večeři,“ řekl před lety Blesku Zbyněk Dokulil z agentury, která večeře s celebritami zajišťuje.
Kromě Trávníčka a Čenského byla tehdy v nabídce agentury například Kateřina Kornová, Sabina Laurinová, Petr Martinák nebo Jan Bendig.
Službu si pochvaloval i Trávníček. „Bývají to příjemná setkání s milými lidmi,“ popisoval tehdy nejslavnější český pohádkový princ, který měl snad to štěstí, že to nedělal v době sociálních sítí.
Fotogalerie |