Za zábavou i do přírody s aplikací Vlakem na výlet láká po koronavirové přestávce nová kampaň Českých drah. Ivan Trojan tentokrát přehodil výhybku na úplně jinou kolej a z úspěšného byznysmena se stal ryzím pankáčem.
Kromě lehce zmateného tatínka, který zavzpomínal na svoje mládí a spletl si výlet do podzemí s undergroundovým koncertem, se ve spotu objeví v roli maminky Kristýna Boková a Veronika Marková jako pubertální dcera usměrňující svého „nemožného“ otce.
Zápletka spotu se inspirovala jedním z výletů, které zmíněná aplikace nabízí. Rodinka jede do Moravského krasu na podzemní říčku Punkvu a tatínek, který čte punk odjakživa jako pank, se na to náležitě vybaví.
Shodou okolností jde o sestavu, která hraje rodinu i v aktuálním filmu Ondřeje Trojana Bourák. Ten se, minimálně podle dosavadních ohlasů, zdá být skutečnou kinematografickou pohromou. Spot Českých drah se naštěstí povedl o poznání víc.
Trojan, který se předtím blýskl například ve spotech pro mobilního operátora, vystřídal svého kolegu Ondřeje Vetchého, jenž Českým drahám svou tvář v minulosti také propůjčil. S národním dopravcem spolupracoval i Lukáš Hejlík.
Fotogalerie |