Celebrity ždímají Instagram: Mareš makléřem, nahá Decastelo a Nikol z Love Islandu k smíchu

Celebrity nažhavily své instagramové profily a sítě jako vždy zahltily reklamami, každý je ale pojímá jiným způsobem. Zatímco profil Leoše Mareše (46) působí jako luxusní magazín, do něhož mohou inzerovat firmy jen po zásluze, jiní influenceři dělají reklamy v oblečku od Milky a další sází na to, že nahota prodává. To Nikol z Love Islandu se zase pod spoustou příspěvků na maledivský hotel neobtěžovala ani přiznat, že se jedná o reklamu.

Reklama na Marešově Instagramu jako známka prestiže

Možná chcete žít jako Michael Jackson a mít obří vilu se soukromým kinem. Tu nabízí za 55 milionů Leoš Mareš. Zaplatit si reklamu na jeho profilu na Instagramu něco stojí, je tak jasné, že u něj nenajdete propagaci jen tak něčeho.

Mareš sám přiznal, že si vytvořil balíček, v rámci něhož nabízí firmám na svém milionovém profilu jak fotku ve feedu, tak i několik storíček. Zadarmo to logicky není, jeho profil patří k nejžádanějším v Česku.

Objevit se na Instagramu Leoše Mareše něco stojí

„Nabízím balíček za cenu, která zůstává už roky nezměněná. Minimální částka, jak se dostat na můj instagramový profil, je 400 000 korun. Balíček obsahuje dvě sady ve Stories a dva příspěvky ve feedu. Cenu mám stejnou snad už pět let a nedá se dělit. Nikdo si nemůže vzít třeba půlku balíčku,“ uvedl Mareš pro web Mediář

Nahota prodává

Eva Decastelo se zase v rámci reklamy nebojí svléknout. Snímky nahoře bez vypálila na Instagram v rámci propagace nafukovací vířivky za 16 500 korun.

Eva Decastelo láká na nafukovací vířivku, fanoušci oceňují hlavně její krásu

Pokud byste se na léto chtěli odvázat a na chatě si pořádně zabublat v nafukovačce, dostáváte od Evy navíc slevový kód na 1500 korun. Těžko říct, kolik jich ale moderátorka prodá, lidi na sítích zaujalo hlavně to, že je Eva téměř „na Adama“.

Když Instagram přehltíš...

To Nikol Treterová z Love Islandu se moc nevyznamenala a z jejích komerčních sdělení na Instagramu si udělali lidé spíše legraci.

Rozhodla se zpropagovat hotel Lea Spa na Maledivách poměrně nešťastným způsobem. Bez označení reklamy a ve spoustě příspěvků, které únavně opakují, že nedaleko Lea Spa mají pistáciovou zmrzlinu a že u Lea Spa prodávají ovoce...

A zmínili jsme už, že je u Lea Spa moře? Zkrátka omílat, dokud to těm fanouškům nevštípíme.

Nikol Treterová masivně propaguje resort na Maledivách, bez označení a do zblbnutí.

Nikol Treterová nasdílela tolik reklam na resort, že z toho jdou oči kolem.

Nikol z Love Islandu reklamu neozhnačila, zjevná ale je

Co teď jedou všichni? Milku a GAP

Kromě toho začala propagace určitých značek ve velkém, je tedy možné, že na profilu několika influencerů narazíte na příspěvky velmi podobného stylu.

Zatímco se nedávno všichni fotili na cenách About You Awards v Miláně, teď ve velkém jedou mixéry a značky GAP a Milka.

Místo čokolády zaujalo fanoušky spíše křeslo.

Reklamy na milku teď jedou, některé z celebrit je podaly skutečně originálně. Třeba Anna Kadeřávková se oblékla do (pro značku) typické fialové.

Třeba Markéta Konvičková se pochlubila přímo pohádkovým alpským výhledem ze svého domečku. Fanoušky ale více než čokoláda zaujalo křeslo z Jysku.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 23:30 středa 28. září 2022. Anketa je uzavřena.

  • 64
  • 15
  • 10
  • 8
  • 3
  • 2