V prosinci 2015 odvysílala webová stránka The Times reklamu na novou kolekci oblečení světově uznávané módní značky Gucci.
Netušila však, co bude následovat.
zdroj: www.youtube.comModelky, které značku v reklamě prezentují, působí nezdravě vyzáble, propadle a vůbec nezdravě.
Je vidět, že jejich tělo nemá uložený ani gram tukových zásob a i pod oblečením se jim tak rýsují jen kosti potažené kůží, nemluvě o propadlém obličeji.
Zrůdný trend se však stal s tímto videem natolik do očí bijící, že britská instituce mající na starosti reklamní kontrolu rozhodla, že má být definitivně stažena z očí veřejnosti.
Argumentem se stala nezodpovědnost!
„Usoudili jsme, že modelčin trup a paže byly nepoměrně štíhlé vzhledem k hlavě a dolní části těla, nemluvě o zasmušilém výrazu a propadlém obličeji,“ pronesl mluvčí kontrolní instituce.
Podle všeho to vypadá, že se čím dál tím více institucí staví proti příkladu, který tiskne módní průmysl do myslí mladých dívek.
Už nějakou dobu se do popředí dostávají zdravě vypadající štíhlé dívky a tato kauza by se mohla stát zlomovou.
Fotogalerie |