Miss Wonderbra
Její životní příběh by vydal na román, nebo spíše na hollywoodský romantický film se vším všudy. V roce 1989 se coby šestnáctiletá dcera sekretářky a elektrikáře vypravila na výlet do Prahy, kde navštívila svou kamarádku. Ta ji přemluvila, ať se s ní přihlásí do jedné z prvních soutěží pro mladé krásky, kterou pořádala francouzská modelingová agentura. Eva Herzigová ji vyhrála a za půl roku už balila kufry do Paříže.
Obcházela castingy jako všechny začínající modelky, postupně se vypracovala natolik, že začala fotit pro přední světové módní časopisy jako Vogue, Elle nebo Harper’s Bazaar.
Po pěti letech nafotila reklamu na podprsenky Wonderbra a v tu chvíli přišel zásadní zlom v její kariéře. Obrovský úspěch kampaně, kdy z billboardů shlížela žena vamp v krajkovém prádle se sloganem Look me in the eyes (Dívej se mi do očí), jí otevřel cestu na vrchol. Následovaly reklamy pro značky Calvin Klein, Hugo Boss, Versace, Givenchy i Louis Vuitton.
„Nejvíc se o mě bála maminka. Tatínek se asi bál také, ale je to velký sportovec, v plavání to dotáhl až na mistrovský titul a díky tomu se sám dostal i v dobách, kdy to nebylo vůbec snadné, na Západ,“ svěřila se s odstupem let pro Právo úspěšná kráska.