Enrique Iglesias v Praze odehrál dva koncerty a stejně jako před dvěma lety u kritiky zcela propadl a nechal se nachytat na stejných chybách. Playback, přesněji halfplayback, u něhož má zpěvák problém koordinovat zpěv s pohybem, komunikací s fanoušky a tancem, který se překvapivě nenese v duchu svůdných latino kreací.
„Jak měl s fanoušky napilno, tak občas jaksi zapomněl, že má mikrofon v kapse nebo na stojanu místo u pusy. Nebýt doprovodné kapely a vokalistky tmavé pleti, tak si diváci zaplatili za zpěv z reproduktorů, nikoliv z jeho hrdla. Bubeník a půvabná zpěvačka toho nazpívali asi tak stokrát víc než Enrique. Každopádně je lepší se na Enriqua dívat než poslouchat jeho pokus o zpěv,“ zní například část kritiky na Blesk.cz. Naštěstí oproti roku 2016, kdy tu Iglesias vystupoval poprvé, alespoň show s projekcemi se mu letos povedla.
„Celá scéna, včetně videoprojekce a světelné show, byla každopádně na jeho hvězdnost poměrně chudá a místy připomínala spíše Silvestr 2000 na tuzemských komerčních televizních kanálech,“ drtila kritika na webu Musicserver.cz jeho koncert před dvěma lety.
Na letošním koncertě trpěl i Radek Štěpánek, který na sociálních sítích napsal: „Po včerejším koncertu Enriqua se budu dlouho léčit. Něco tak nepovedeného jsem dlouho nezažil a neslyšel.“
Ačkoliv zpěvem ani tancem Španěl neuchvacuje, lidé ho milují za to, jak s nimi komunikuje, fotí si selfíčka s fanoušky pod pódiem a zve si je k sobě nahoru. Především ženy pak ocení i jeho vizáž a nakažlivý úsměv.
Podle všeho je Iglesias otřesný zpěvák, který se do živého zpěvu pouští minimálně, a jeho show připomíná místy bulharské diskotéky, na jeho popularitu to evidentně nemá vliv, vyprodává haly a především ví, jak prodat sám sebe.
Se zpěvem nebo bez.
Fotogalerie |