Dříve než se z Emmy Smetana stala „seriozní“ moderátorka, která dělá jenom rozhovory na úrovni, televizní diváci ji znali hlavně jako pohlednou operátorku z reklamy. Emma svou tvář v minulosti propůjčila v reklamě na PlayStation, takže se dá říct, že ke komerci měla v minulosti velmi blízko.
A jelikož ji na jejím instagramovém účtu sleduje více než 30 tisíc lidí, stejně jako mnohem slavnější Leoš Mareš i ona se, jak se zdá, rozhodla prostřednictvím této sociální sítě přivydělat. Naprosto nekomerční Emma, která pravidelně pořádá bazárek svého oblečení a působí, že nakupuje jenom v second handech, tak postla fotografii, na které má na sobě růžovou mikinu Adidas – a vyhlásila soutěž o boty této značky.
Právě to nenechalo chladným jednoho z jejích sledovatelů. „Jéé, bude nějaká písnička o Adidasu? Nebo nezávisle žurnalistický rozhovor s CEO Adidasu?“ ptá se rejpal. A na reakci nemusel dlouho čekat. „Já už si dělala starosti, že dlouho nic nepíšete. Písnička i rozhovor bude – obojí vám věnuji,“ odpověděla Emma a ke svému komentáři přidala hashtag ‚loveyourhaters‘, což v překladu znamená ‚miluj své hejtry‘.
Emmě se ale musí uznat, že rýpavý komentář nesmazala a navíc na něj odpověděla. S ohledem na to, že i se svým partnerem Jordanem Hajem, který před časem zveřejnil video s jejich nahou dcerkou, šlápli poslední dobou pořádně vedle, si na negativní komentáře nejspíš již zvykla. A pokud se rychle nerozhodne, zda půjde cestou komerce, nebo ne, rozhodně nebudou ubývat.