Haškův „lišák“ už mizí z pultů, nepomáhá mu ani dětská youtuberka a bláboly na Facebooku

Dominik Hašek byl v hokejovém brankovišti skutečný pojem a jméno si už stihl vybudovat i v byznysu. Jenže zatímco na ledě se mu všichni klaněli, teď už zaznívají spíše salvy smíchu, a to nad podivnými přešlapy a rozhodnutími, která nedávají smysl. Škemrání u obchodních prodejců vychází nadarmo a sázka na youtuberku, již znají jen děti, také nebyla to pravé ořechové. Přesto se Hašek nevzdává a prý se máme těšit na nové příchutě jeho limonád. Že si pro ně pak musíte zajet do drogerie, je vedlejší.

Už od začátku svého podnikání Dominik Hašek (55) své drinky značky Smarty dotuje a situace se nemění ani po letech. Černá díra na peníze, které bývalá brankářská legenda za svou kariéru vydělala, už Haška přišla na více než 15 milionů korun.

Dominátor si stále láme hlavu nad tím, proč nedokáže se svým „zázračným drinkem“ prorazit, vždyť podle jeho názoru nemá žádnou chybu a chutná skvěle. Jenže brankáři nohy spolehlivě podrážejí lidé, kteří vedou jeho marketingovou kampaň, a v konečném důsledku si góly do vlastní branky střílí i Hašek samotný.

Působí to trochu zvláštně, když se dočtete, že „Smarty je drink pro muže i ženy od cca 15 do 40, kteří se rádi baví při čemkoli, co dělají“.

A do toho fotky pětapadesátiletého Haška, jak si o samotě doma nalévá limonádu a chlubí se „výtvory“, které leckdy nápadně připomínají jídla soutěžících z Prostřena.

Tady máte 639. snídani se Smartym i s doplňujícím textem legendárního brankáře.

„Smarty White a pán a paní Párčiskovi spolu s dětmi, o váze celkem 58 g, sedící na 25g chlebovém gauči, zatímco se spolu dívají na rodinnou bramboru (která mimochodem váží 48 g),“ zní popisek k přiložené fotografii.

Také jste hned dostali chuť?

Propagaci značky pak nepomáhá ani to, že Hašek používá v roli ambasadorky mladou youtuberku, kterou znají jen malé holky. Skutečně si mají lidé spojit Smartyho s duhou a kouzelným jednorožcem?

Jedno z nejsledovanějších videí mladé influencerky se věnuje „výrobě slizu v břiše jednorožce“.

OMG.

„Každý má právo být takový, jaký je, stát si za svými názory a bojovat za své cíle a sny,“ říká youtuberka. To možná vysvětluje její pochopení pro marnou marketingovou snahu Dominika Haška.

Youtuberka Lea má Haškovi vytrhnout trn z paty, kdo z vás ji ovšem skutečně zná?

Hašek ovšem viní ze špatných prodejů nikoliv sebe a svou firmu, ale za vše podle něj můžou jeho konkurenti ve světě slazených limonád.

„Ze známých řetězců si můžete koupit Smartyho (někde i Šprta) v Rossmannu a Makru. Ostatní řetězce nás bohužel zatím přehlížejí, a to i přesto, že je kontaktujeme několikrát ročně. Můžeme vám slíbit, že v našem úsilí dostat se do co nejvíce prodejních míst nepolevíme,“ vzkazuje Hašek všem, kteří by si chtěli jeho drinky někdy vyzkoušet.

Hašek svými produkty doslova žije, hlavně proto, že je musí dotovat z vlastních peněz.

Není náhoda, že přímo na stránkách Smartyho najdete speciální mapku, která vám ukáže, kde si můžete limonády koupit. Pokud jste z Prahy a máte dost volného času, můžete být úspěšní při svém hledání. Hůře už jsou na tom lidé třeba v Ostravě či v některých menších městech.

Mimopražským nezbývá nic jiného než zkoušet své štěstí v již zmíněné drogerii a doufat, že tam „lišák“ opravdu bude. Podle Haška není k dispozici všude.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 15:12 sobota 6. června 2020. Anketa je uzavřena.

  • 131
  • 106
  • 46
  • 43
  • 41
  • 41