Pátek 13. prosince 2024, svátek má Lucie
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Alagia chystá novou kosmetiku. Snad to zase neskončí fiaskem, naposledy dopadla jako Kočendová

    Domi Alagia

    Domi Alagia | foto: Pavel Dvořák, Tilen Vajt

    Domi Alagia (19) je sice ještě na Love Islandu, i přes to představuje novou kosmetickou spolupráci. Snad tentokrát její kosmetická aktivita dopadne lépe než ta předchozí. Ještě nedávno se totiž ukázalo, že její kosmetická značka s největší pravděpodobností pouze prodává už nakoupené produkty odjinud. Těžko říct, proč nerozvíjí svou kosmetickou značku a radši se spojí s někým jiným, faktem ale zůstává, že tentokrát alespoň vše bude tak, jak má.

    Dominique „Domi“ Alagia je sice v poslední době spojovaná především s Love Islandem a veškerým děním kolem něj, nicméně na ostrově lásky není navždy a konec se blíží mílovými kroky. Alagia teď chystá novou kosmetickou spolupráci a po posledním přešlapu s přeprodejem není divu, že jsou lidé skeptičtí. Tentokrát by ale mělo jít všechno hladce.

    Alagia je teď zkrátka všude. Nová kosmetická řada ale s žádnou z jejích aktuálních kauz nesouvisí. Měla by vycházet už na začátku listopadu a jde o spolupráci se značkou Makeup Revolution London, tedy s jednou z levnějších značek dostupných v drogerii. Představí v podstatě celou kosmetickou kolekci, například i stíny, řasenku či konturovací paletu.

    Na první pohled by mohlo jít o nevinnou spolupráci. V případě Domi to ale tak jednoduché není, má za sebou poměrně kontroverzní minulost. Minimálně co se kosmetiky týče.

    Poměrně nedávno představila její novou kosmetickou značku. Nejprve prodávala jen parfém, později začala nabízet i pěstící kosmetiku. A to byl právě ten problém. Ač tvrdila, že složení sér a krémů měla v podstatě pod kontrolou a na jejich přípravě dlouho pracovala, později se ukázalo, že to nebyla tak úplně pravda.

    Její kosmetické produkty se shodovaly s produkty značky Bloom Organics. Jedná se o veganskou a cruelty free značku, což tvrdí Alagia i o té své. Balení produktů jsou téměř totožná, liší se pouze v etiketě. Stejné by mělo být i složení, u séra s vitaminem B3 je totožné, u séra s kyselinou hyaluronovou u Alagia Beauty chybí jedna položka ze složení séra od Bloom Organics. Produkty se však zásadně liší cenou. Sérum s kyselinou hyaluronovou od Alagia Beauty stojí 899 korun, to od Bloom Organics v přepočtu zhruba 280 korun. Podobný cenový rozdíl je i u ostatních produktů. Tentokrát snad ale její kosmetická aktivita dopadne lépe.

    Fotogalerie