Drtivá většina mužů, na které reklama teoreticky má cílit, v momentě, kdy v televizi zazní, odchází pro další pivo nebo cokoliv jiného, jen aby se mohli vzdálit od klipu s velmi vtíravou melodií s velmi banálním, lascivním a nepříliš komplikovaným textem.
Řada žen však u obrazovky naopak setrvává, šílí blahem a pobrukuje si spolu s českými a slovenskými hvězdami: No Name, Kristínou a Davidem Gránským. Aby taky ne, když televize upustily od estrád a stokrát reprízované Televarieté už je okoukané.
„Konečně večer zapomeň na telku a radši pozvi k sobě do vany prdelku, Dermacol byl pro ženy, dneska je i pro muže, nebudeš smrdět, kámo, Dermacol ti pomůže,“ zazní ve spotu, který na jaře natočil režisér F. A. Brabec.
To už citlivější jedinci buď mlátí hlavou o zeď, nebo přepínají, což je mnohem elegantnější řešení než si uhnat otřes mozku.
Když se ve spotu objeví svalovci z Dream Men Show, nejedna z žen je skálopevně přesvědčená o tom, že právě hydratační krém nebo sprcháč z jejich tělnatého Lojzy vysochají Adonise.
Na druhou stranu by spot mohl přispět k lepší „pachové“ pohodě v MHD v letních a jarních měsících. Nebo teď – krátce před koncem roku – i jako silvestrovský program pro ty, kdo nemají na televizi moc času a stačí jim dvě minuty tanečků a zpívánek.
Přesně tolik je stopáž reklamního spotu značky Dermacol.
Fotogalerie |