Úterý 19. března 2024, svátek má Josef

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • Podcasty
  • Antiyoutuber
  • jít naiDNES.cz

    Bohdalová, Sobota, Chmela nebo Zima si mnou ruce: Složenky „cálují“ reklamou

    Reklamní spoty lákají čím dál víc českých hvězd. Není divu. Rodinnému rozpočtu tím dost přilepšíte a moc se nenadřete. | foto: Koláž Expres.cz

    Divadlo je skvělá věc a pro mnoho umělců srdcovka, která je bohužel neuživí. Na složenky proto musejí vydělávat i „pokleslejšími“ způsoby. Ať už je to hraní ve filmech, nebo seriálech, případně účinkování v reklamách. I hvězdy zvučných jmen se nad ním naučily neohrnovat nos, naopak se velmi ochotně drží scénáře, protože dobře vědí, že dostanou zaplaceno tak, že si mohou dovolit hrát i milované divadlo.

    „Nedávno vyšla kampaň na Lenor Unstoppables, u které jsem měl možnost fotit. Hlavní tváří byl herec Karel Zima, se kterým se mi pracovalo fakt dobře a trošku mi to usnadnil. A taky jsme jeden den fotili a točili 21 hodin v kuse, to bylo nejdýl, co jsem kdy zažil,“ smál se fotograf Lukáš Matoušek, který herce Karla Zimu zvěčnil v mnoha uvěřitelných i neuvěřitelných záběrech. 

    Třeba když nakukuje z bubnu pračky. Nebo když asistuje zpocenému sportovci, případně se blahobytně rozvaluje na pohovce v apartním modýlku, v němž vypadá jako švihák lázeňský.

    Herečka Jiřina Bohdalová si „odskočila“ od domovského prodejce zahradní techniky a nábytku ke známé společnosti, která na internetu prodává takřka všechno. Svůj hlas propůjčila povedené kampani, která apelovala na zákazníky a vlastně všechny lidi, aby si během vánočních svátků užili hlavně klid a mír. Což jsou věci, kterých se nám o Vánocích paradoxně dostává celkem málo.

    Na reklamní spolupráci kývl i Luděk Sobota s manželkou Adrianou. V jejich případě šlo o reklamu pro kuchyňská studia, která mají zastoupení v celém Česku.

    S reklamní branží si opět zadal i Igor Chmela, který si spolu s Janem Vlasákem zahrál ve spotu, v němž láká na produkty známé pojišťovací společnosti. Kampaň má prezentovat výhody, které nabízí, mezi nimiž mají být rychlejší vyřízení škod, nejširší síť zkušených poradců a jednodušší komunikace.

    „Jinak se totiž vůbec nic neděje… Děje se toho přece mnohem víc,“ zazní v reklamě, v níž se toho opravdu moc neděje.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 23:15 pátek 29. května 2020. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      61
    • Tvl
      36
    • Haha
      34
    • Cože
      33
    • Super
      30
    • Sladký
      30
    Vybrali jsme pro vás

    VIDEO: Střílej po mně! Kameraman natočil téměř celý útok v centru Prahy

    Premium Ve čtvrtek zemřelo rukou střelce Davida K. 14 obětí, 25 lidí je zraněných, z toho deset lidí těžce. Jedním z prvních na...

    Máma ji dala do pasťáku, je na pervitinu a šlape. Elišku čekají Vánoce na ulici

    Premium Noční Smíchov. Na zádech růžový batoh, v ruce svítící balónek, vánoční LED svíčky na baterky kolem krku. Vypadá na...

    Test světlých lahvových ležáků: I dobré pivo zestárne v obchodě mnohem rychleji

    Premium Ležáky z hypermarketů zklamaly. Jestli si chcete pochutnat, běžte do hospody. Sudová piva totiž dopadla před časem...