Čtvrtek 9. července 2020, svátek má Drahoslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • jít naiDNES.cz

    Bohdalová, Sobota, Chmela nebo Zima si mnou ruce: Složenky „cálují“ reklamou

    Reklamní spoty lákají čím dál víc českých hvězd. Není divu. Rodinnému rozpočtu tím dost přilepšíte a moc se nenadřete. | foto: Koláž Expres.cz

    Divadlo je skvělá věc a pro mnoho umělců srdcovka, která je bohužel neuživí. Na složenky proto musejí vydělávat i „pokleslejšími“ způsoby. Ať už je to hraní ve filmech, nebo seriálech, případně účinkování v reklamách. I hvězdy zvučných jmen se nad ním naučily neohrnovat nos, naopak se velmi ochotně drží scénáře, protože dobře vědí, že dostanou zaplaceno tak, že si mohou dovolit hrát i milované divadlo.

    „Nedávno vyšla kampaň na Lenor Unstoppables, u které jsem měl možnost fotit. Hlavní tváří byl herec Karel Zima, se kterým se mi pracovalo fakt dobře a trošku mi to usnadnil. A taky jsme jeden den fotili a točili 21 hodin v kuse, to bylo nejdýl, co jsem kdy zažil,“ smál se fotograf Lukáš Matoušek, který herce Karla Zimu zvěčnil v mnoha uvěřitelných i neuvěřitelných záběrech. 

    Třeba když nakukuje z bubnu pračky. Nebo když asistuje zpocenému sportovci, případně se blahobytně rozvaluje na pohovce v apartním modýlku, v němž vypadá jako švihák lázeňský.

    Herečka Jiřina Bohdalová si „odskočila“ od domovského prodejce zahradní techniky a nábytku ke známé společnosti, která na internetu prodává takřka všechno. Svůj hlas propůjčila povedené kampani, která apelovala na zákazníky a vlastně všechny lidi, aby si během vánočních svátků užili hlavně klid a mír. Což jsou věci, kterých se nám o Vánocích paradoxně dostává celkem málo.

    Na reklamní spolupráci kývl i Luděk Sobota s manželkou Adrienou. V jejich případě šlo o reklamu pro kuchyňská studia, která mají zastoupení v celém Česku.

    S reklamní branží si opět zadal i Igor Chmela, který si spolu s Janem Vlasákem zahrál ve spotu, v němž láká na produkty známé pojišťovací společnosti. Kampaň má prezentovat výhody, které nabízí, mezi nimiž mají být rychlejší vyřízení škod, nejširší síť zkušených poradců a jednodušší komunikace.

    „Jinak se totiž vůbec nic neděje… Děje se toho přece mnohem víc,“ zazní v reklamě, v níž se toho opravdu moc neděje.

    Fotogalerie

    Ohodnoťte článek
    Hlasování skončilo

    Čtenáři hlasovali do 23:15 29. května 2020. Anketa je uzavřena.

    • Trapas
      61
    • Tvl
      36
    • Haha
      34
    • Cože
      33
    • Super
      30
    • Sladký
      30

    Největší slabiny ojetých dodávek. Přinášíme přehled nejporuchovějších vozů

    Premium Dodávky byly stvořeny pro práci. Najedou mnohem více kilometrů než osobní auta, a to v náročných podmínkách. Ne všechna...

    Schizofrenní žena, nechtěná emigrace. Zachránila ho Nemocnice na kraji města

    Premium Kde je hranice skutečné lásky? Kdy končí vztah a začíná tyranie? Ladislav Chudík na tyto otázky dlouhé roky marně...

    VELKÝ TEST ZOO: přehled cen, zvířat i atrakcí. Přijeďte, pomůžete!

    Premium Mají otevřeno 365 dní v roce, ať praží slunce, nebo se žení čerti. Na několik týdnů je zavřel až koronavirus. Chcete...

    Komentáře

    Mohlo by vás zajímat

    Vezmeme vás na titulní stranu
    Čtvrtek 9. července 2020, svátek má Drahoslava
    • schránka
    • Přihlásit Můj účet
    EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • jít naiDNES.cz