Čtvrtek 9. dubna 2020, svátek má Dušan
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • jít naiDNES.cz

    Bohdalová, Sobota, Chmela nebo Zima si mnou ruce: Složenky „cálují“ reklamou

    Reklamní spoty lákají čím dál víc českých hvězd. Není divu. Rodinnému rozpočtu tím dost přilepšíte a moc se nenadřete. | foto: Koláž Expres.cz

    Divadlo je skvělá věc a pro mnoho umělců srdcovka, která je bohužel neuživí. Na složenky proto musejí vydělávat i „pokleslejšími“ způsoby. Ať už je to hraní ve filmech, nebo seriálech, případně účinkování v reklamách. I hvězdy zvučných jmen se nad ním naučily neohrnovat nos, naopak se velmi ochotně drží scénáře, protože dobře vědí, že dostanou zaplaceno tak, že si mohou dovolit hrát i milované divadlo.

    „Nedávno vyšla kampaň na Lenor Unstoppables, u které jsem měl možnost fotit. Hlavní tváří byl herec Karel Zima, se kterým se mi pracovalo fakt dobře a trošku mi to usnadnil. A taky jsme jeden den fotili a točili 21 hodin v kuse, to bylo nejdýl, co jsem kdy zažil,“ smál se fotograf Lukáš Matoušek, který herce Karla Zimu zvěčnil v mnoha uvěřitelných i neuvěřitelných záběrech. 

    Třeba když nakukuje z bubnu pračky. Nebo když asistuje zpocenému sportovci, případně se blahobytně rozvaluje na pohovce v apartním modýlku, v němž vypadá jako švihák lázeňský.

    Herečka Jiřina Bohdalová si „odskočila“ od domovského prodejce zahradní techniky a nábytku ke známé společnosti, která na internetu prodává takřka všechno. Svůj hlas propůjčila povedené kampani, která apelovala na zákazníky a vlastně všechny lidi, aby si během vánočních svátků užili hlavně klid a mír. Což jsou věci, kterých se nám o Vánocích paradoxně dostává celkem málo.

    Na reklamní spolupráci kývl i Luděk Sobota s manželkou Adrienou. V jejich případě šlo o reklamu pro kuchyňská studia, která mají zastoupení v celém Česku.

    S reklamní branží si opět zadal i Igor Chmela, který si spolu s Janem Vlasákem zahrál ve spotu, v němž láká na produkty známé pojišťovací společnosti. Kampaň má prezentovat výhody, které nabízí, mezi nimiž mají být rychlejší vyřízení škod, nejširší síť zkušených poradců a jednodušší komunikace.

    „Jinak se totiž vůbec nic neděje… Děje se toho přece mnohem víc,“ zazní v reklamě, v níž se toho opravdu moc neděje.

    Fotogalerie

    Premium

    Klienti versus cestovní kanceláře: jak nepřijít o peníze za zájezd

    Cestovní kanceláře jsou zahlceny žádostmi klientů o zrušení zájezdů. Sociální sítě se plní příspěvky nespokojených...

    Premium

    Ufňukaná generace. Mladí v pandemické panice možná konečně dospějí

    Vše zlé může být k něčemu dobré. Dokonce i koronavirus. Magazín Víkend DNES se domnívá, že mladí lidé v pandemické...

    Premium

    KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

    Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

    Komentáře

    Mohlo by vás zajímat

    Vezmeme vás na titulní stranu
    Čtvrtek 9. dubna 2020, svátek má Dušan
    • schránka
    • Přihlásit Můj účet
    EXPRES

  • Zprávy
  • Celebrity
  • Jen pro muže
  • Sport
  • Video
  • jít naiDNES.cz