Pokud je Leoš Mareš na něco pyšný, tak je to jeho spolupráce s českým výrobcem společenských a volnočasových pánských oděvů Blažek.
Nevíme sice, kolik přesně za tuto několik let trvající spolupráci dostává, ale mluví se řádově o několika milionech. A podle toho také vypadá propagace značky.
Mareš totiž o své spolupráci s Blažkem mluví, i když se ho na to neptáte, a všude vychvaluje kvalitu obleků, které ještě před několika lety kupovaly hlavně starší ročníky.
Fotogalerie |
A právě na to naráží moderátor Bořek Slezáček, který si také zašel pro nový oblek, ale na rozdíl od Mareše ne do Blažka. „Oblek na míru u Abi Totre Paris,“ napsal na sociální síti Slezáček. Na tom by nebylo nic kontroverzního, kdyby nepřidal dovětek, z něhož hučí Marešovi v uších dosud.
„U Blažka si pak koupím fusekle. Jestli na ně zbyde,“ dodal Slezáček. Chtěl tím snad Bořek naznačit, že Blažek šije nekvalitní obleky, nebo Marešovi závidí tučný honorář z reklamy? Či to myslel snad tak, že po zaplacení obleku mu zůstanou pouze peníze na levné ponožky?
Budeme se muset nechat překvapit, jestli z toho bude z nová mediální válka, nebo Mareš přejde Bořkovo šťouchnutí bez povšimnutí.