České celebrity přebíhají na novou sociální sít. Chtějí na TikToku dělat další podomní prodej?

Vypadá to, že Instagram už lidi tolik netáhne. Přitom ještě nedávno patřil k nejstahovanějším aplikacím. Jenže lidé se už asi přesytili upravenými fotkami, stupidními videi s oušky a podobnými ptákovinkami, ale chtějí už jen neupravená krátká videa, kde se pobaví, nemusí nic číst, žádné statusy. I české celebrity pochopily, že musí jít s dobou a mít všechny sítě podchycené, aby tam mohly říkat nejen svá moudra, ale prodávat produkty.

Sociální síť TikTok byla určena nejprve jen pro děti, jimž rodiče ještě nedovolí Instagram. Už odmala si tam mohly dávat pro své kamarády krátká videa, která jsou podkreslená hudbou a mají jen krátce pobavit, nic inteligenčně náročného.

Jenže ze sítě, která byla nejdříve určena jen pro mladé, se pomalu, ale jistě stává opět platforma na peníze. Jaká cílová skupina je nejlepší na prodej produktů? No přece děti!

Ty by na rodičích „vydyndaly“ i hodinky s vodotryskem, kdyby to viděly na TikToku.

A na to přišli nejen lidé z marketingu, ale i české celebrity, které si své působení na internetu chtějí už od počátku pojistit a mít vliv i na své malé fandy, kteří jim mohou přinést nejen více sledujících, ale také i více nabídek na spolupráci, tudíž i více peněz.

Svět se mění a lidé pořád chtějí nové a nové věci, proto se i doteď nejpoužívanější sociální síť Instagram začíná pomalu otřásat v základech. Sice je to pořád číslo jedna pro prodej reklamy, ale děti se lépe chytají.

Proto se třeba na TikTok, dětskou síť, přihlásil i Ben Cristovao, Taťána Makarenko, Nikol Moravcová a další „podomní prodejci“ různých značek, kteří jsou z toho živi.

Opravdu to influenceři dělají proto, aby dětem třeba radili, jak se chovat na sociálních sítích, jak se vyvarovat obrovských chyb? Nebo za tím stojí už jenom peníze?

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 23:30 úterý 5. května 2020. Anketa je uzavřena.

  • 49
  • 39
  • 37
  • 35
  • 34
  • 32