Jednoho dne se Bára Mottlová prochází po poli. Je hezké světlo, jako dělané na selfie, balíky slámy v zádech.
A tak si modelka sundá tričko a vyfotí si selfie tak, aby v záběru byly vidět její bujné vnady, které se jí derou z podprsenky.
K fotce nazvané „Country life“ pak herečka přidá popisek, který působí naprosto vytržený z kontextu.
„Je to děs, jak s přibývajícím časem a roky přibývá i péče o sebe... Dobrý spánek, pitný režim a zdravý jídelníček jsou jen základ. A na nápravu hříchů a prohřešků je nejlepší můj milovaný pomocníček XY,“ propaguje Barbora kliniku estetické medicíny a nabízí svým fanouškům slevu na neinvazivní zákroky.
Jak s neinvazivními zákroky na klinice souvisí fotka mezi balíky slámy, zůstává záhadou. Díky bujnému dekoltu se ale fotka může rovnou přihlásit mezi kandidáty na soutěž Sexistické prasátečko.
V té se právě oceňují reklamy, které k propagaci služeb nebo výrobků naprosto nesmyslně a nemístně používají polonahé ženské tělo jako symbol sexu.
Klasickým příkladem jsou reklamy na pneumatiky, kdy se po kapotě (červeného auta) plazí polonahá žena v latexové podprsence.
Fotogalerie |