Patří k účastnicím, které si diváci Bachelora budou pamatovat ze všech nejvíce. A na rozdíl od řady jiných dívek v tom pozitivním slova smyslu.
Viki Vacková všechny bavila veselou náladou, místy působila až potrhle, neustále o něčem povídala. Snad jediný škraloup si u diváků připsala, když se přidala na stranu kritizované Mary a napráskala jí, co si o ní povídaly ostatní účastnice během toho, co byla na rande.
Málokdo ví, že Viki v minulosti na Nově, která Bachelor vysílá, pracovala. Na sociálních sítích to prozradil šéf marketingu Lubor Burda, který na ni má jen ty nejlepší vzpomínky.
„Sledoval jsem Viki s úsměvem. Proč? Protože právě Viki před třemi lety v rámci „Nova Sales Academy“ nastoupila do našeho online sales týmu na cca šestiměsíční stáž. A stejně jako v Bachelorovi, i v naší kanceláři byla nepřehlédnutelně nepřeslechnutelná a skvělá,“ zavzpomínal.
„Nikdy nezapomenu, když jsme na poradě s týmem vážně probírali velké a důležité projekty pro klienty. Slovo samozřejmě dostala i Viki. Ta, s bezprostředností sobě vlastní, prozradila, že její nejdůležitější téma je: „Jak chlapům vysvětlit rozdíl mezi manikúrou a pedikúrou“. Všechny nás touto hláškou odrovnala a je dodnes legendární,“ dodal Burda.
Ba co víc, Viki si prý na Nově našla vzor v legendární zprávařce Lucii Borhyové, se kterou se tam potkávala.
„Tehdy měla Viki sen – být slavná jako Lucie Borhyová. A... stačilo pár týdnů na obrazovkách Novy / Voya a Viki je, minimálně u mladší cílovky, dostatečně známá. Nova prostě umí plnit sny,“ řekl manažer televize.
Jak navíc uvedl, Nova s Viki i nadále spolupracuje v rámci influencer marketingu. Kdo ví, třeba se v budoucnu tato spolupráce ještě rozšíří. Se svou výřečností by se za kamerou rozhodně neztratila!
Fotogalerie |




3
10
15
10
16
15