„S Jakubem Gulabem jsme vytvořili online kampaň na vyvracení hoaxů a dezinformací o očkování na covid-19. Na celém projektu samozřejmě pracujeme bez finanční odměny. Vytvořili jsme návrh a náš nápad jsme předložili Úřadu vlády ČR,“ vysvětlila okolnosti vzniku spolupráce Anna Šulcová, jež po smršti, která následovala po zveřejnění kampaně a částce 500 tisíc za reklamní prostor, zařadila zpátečku.
„Nápad se jim moc líbil a veškeré finanční prostředky, které Úřad vlády poskytl, byly zcela použity pouze na nákup reklamního prostoru na všech sociálních sítích,“ zdůraznila influencerka, která se akorát proslavila tím, že si na hlavu dala igelitový pytlík, aby si neušpinila mikinu od make-upu.
„Oslovili jsme pár reklamních agentur pro umístění reklamy, ale žádali si v nich o desítky tisíc korun za svou práci navíc, a proto jsme se rozhodli si vše udělat svépomocí, aby byla využita každá koruna na zobrazování reklamy lidem,“ hájí se v očích veřejnosti, která nad projektem kroutí nechápavě hlavou, Šulcová.
„V jednotlivých spotech vyvracíme spoustu mýtů a šíříme podložené informace, jelikož jsme měli tu možnost pracovat s těmi, co tomu rozumí nejvíc. Mám z tohoto projektu velkou radost, věřím v něj a věřím v nás. Věřím, že díky očkování svět bude brzy zase v pořádku,“ dodala Anna Šulcová, která si to kampaní pro vládu u řady svých obdivovatelů dost rozházela, podobně jako Jakub Gulab, jehož agentura Medialer měla 500 tisíc korun inkasovat.
„Když jsme viděli, co tahle nabídka pomoci způsobila, moc nás to mrzelo a rozhodli jsme se mediální podporu odmítnout a využijeme pouze organickou propagaci, peníze na nákup reklamního prostoru nebudou využity,“ doplnil k celé věci Gulab, jemuž najednou nevadilo, že tento projekt posvětila vláda Andreje Babiše, kterého měl ještě před nedávnem kritizovat na Twitteru.
Říkal jsem si, že už to za moji pozornost nestojí, ale tohle?!
— Johny Machette (@JohnyMachette) January 29, 2021
郎
Fakt včera večer autoři kampaně reagují takto na to, co se děje na internetu?!
Já už nemůžu. Děkuji, že znám vaši reakci. Je mi zle.
Myšlenka mohla být skvělá, ale tento přístup? pic.twitter.com/KTpQriPDps
„Úřad vlády navrhl, že aby videa mohl vidět opravdu každý, i ten, kdo nesleduje naše instagramové, YouTube nebo TikTok profily, zasponzoruje reklamní prostor na všech sociálních sítích,“ obhajoval se.
Fotogalerie |