Anička Slováčková se pustila do boje s bulvárem: Ten to teď má oznámit světu

Je to poměrně legrační, Anička Slováčková (27) se rozhodla bojovat s bulvárem. Tiskovou zprávu na toto téma se její tým rozhodl do redakcí bulvárních článků zaslat, a to s prosbou o medializaci. V novém videoklipu k songu „Nejsem to já“ na sebe nechává promítat nenávistné komentáře a články, které jí nějakým způsobem ublížily.

Představte si, že jste zpěvačka, která se pouští do boje proti bulváru. Z toho důvodu nazpíváte píseň, jež je na média, která o vás píší, mířena. Pak ale potřebujete skladbu propagovat, a tak vaše píáristka zašle do redakcí, proti nimž chcete bojovat, e-mail s tím, že máte nový song a že by bylo fajn, kdybychom o něm napsali.

„Dovoluji si vám zaslat tiskovou zprávu informující o nové písni Anny Julie Slováčkové s názvem Nejsem to já, kterou vyjadřuje svoji beznaděj spojenou s bulvárními články, které o její rodině pravidelně vycházejí. Za medializaci předem děkuji,“ stojí v mailu.

Je to celkem zajímavá taktika, zvlášť když k tomu přičteme onu nepřímou prosbu o medializaci songu. Těžko říct, možná patříme mezi vyvolené redakce, s nimiž zpěvačka problém nemá a se kterými nebojuje. Ostatně jsme zatím s Aničkou Slováčkovou také jediný problém neměli, nebo alespoň o něm nevíme.

Ve videoklipu na sebe Slováčková nechává promítat ošklivé komentáře, které o ní nenapsali redaktoři, ale internetoví hejtři, jichž má dnes každý influencer více než dost. A hejtry mají i lidé, kteří vlastně vůbec známí nejsou, ale na internetu a na sociálních sítích nějakým způsobem působí.

Nechává na sebe promítat články, které mají být smyšlené či urážející.

„Lži nejsou v pohodě. Nadávky nejsou v pohodě. Je jasný, že paraziti na lidském neštěstí si z toho nic nevezmou, ale vy, kdokoliv, komu někdy nějakou nálepku někdo dal, můžete. Jsem fakt hrozně vděčná, že tohle vzniklo,“ dodává na toto téma Anička.

Dobře se tak ukazuje, že v takové momenty je, a teď už nemluvíme jenom o Aničce, umělcům bulvár dobrý. Hodí se jim, když potřebují medializovat svoje nové projekty a dostat je mezi širokou veřejnost, ideálně zadarmo, rychle a hezky přímo k cílovce. Hodí se, když se chtějí dostat do povědomí a získat nový projekt, novou roli nebo spolupráci. Nehodí se jim už ale, když informuje o něčem, co pro ně není příjemné.

Anna Slováčková se pouští do boje s bulvárem.

Škoda že Anička lehce podporuje zažitou představu o tom, že bulvár nikdy nepíše pravdu a všechny informace si cucá z prstu. Psát jakýkoliv novinový obsah, i ten bulvární, je stejná práce jako v jiných médiích, máme tady zákony a legislativu. Lži se trestají stejně jako jinde a znalý novinář si jistě rozmyslí, co za informaci do světa pustí, kterou si nechá pro sebe a kterou si raději dvakrát ověří.

S Aničkou máme jen ty nejlepší zkušenosti a přejeme jí, ať jí to i nadále šlape a daří se jí tak skvěle jako dosud.

Fotogalerie

Hodnocení článku

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 13:07 čtvrtek 8. června 2023. Anketa je uzavřena.

  • 26
  • 16
  • 12
  • 6
  • 4
  • 2